• josgos

BIM JANUARI 2018

Tack allihop!

Jag har känt det vanliga med molvärk som kommit och gått, svullen, gasig, lite ömma bröst och finnar. Men det kan ju bero på mens också.

Det som har utmärkt sig är att jag har känt ett lugn i kroppen. Är en rätt stressig person normalt, men har liksom en annan känsla i kroppen. Svårt att förklara. Sambon har sagt i några dagar att han ser på mig att jag är gravid. Önsketänkande kanske, men han hade ju rätt!

• josgos
    carnations skrev 2018-01-10 10:31:25 följande:

Stort grattis! Så glad för din skull! Vilket försök var det på?

Tack! Det var tredje cykeln efter pillerstoppet, men första där jag kunnat testa ordentligt med ÄL-stickor. Förra månaden visste vi att vi hade missat, så det tog sig ganska direkt faktiskt :)

När har du BIM?
  • josgos
    levisen skrev 2018-01-10 10:56:56 följande:

Grattis!! Va roligt :D hoppas kunna joina med ett plus om exakt en vecka :D ! Också intresserad om du känt av några symptom !

Tack och lycka till till dig, håller tummarna!
  • josgos
    Airmos skrev 2018-01-10 12:22:55 följande:

Hej allihop! Jag hoppar in här med. Har läst allt fram till nu. Så spännande att följa er och få era perspektiv och tankar! 

.. och grattis josgos! :)

Jag har BIM den 22 jan, så lång väntan. :)

Å tack!

Ja usch vilken lång väntan, fattar inte att dagarna blir dubbelt så långa när man vill bli gravid? Konstigt haha!
  • josgos
    carnations skrev 2018-01-10 13:09:13 följande:

Kul för er! Jag har ÄL 14-15/1 så BIM är först runt 29/1. Tiden går så låååångssamt.

Fast du har ju ändå en rolig tid framför dig först. Tur att skapandet är så skoj haha!
  • josgos
    Mawie skrev 2018-01-10 13:13:58 följande:

Grattis! :D

joina oss gärna i bf september 2018, när du känner för det!

Åh tack! Håller på att läsa tråden i BF september 2018 nu faktiskt. Men vågar knappt hoppa in än för det känns som jag jinxar allt, vågar knappt tro på det än haha!
  • josgos
    HäxanSurtant skrev 2018-01-10 13:59:09 följande:

GRATTIS till Plus!

Här testar jag varje dag och får helblanka stickor! BIM 15/1, så ditt plus ger extra hopp nu!

Tack, jaaaa kul att få bringa hopp hos fler! Du e ju ändå 3 dagar efter mig och har ju sett att en del plussar typ en vecka efter BIM också. Håller tummarna för dig! Och för er andra, många som har BIM denna vecka <3
  • josgos
    SofiaS95 skrev 2018-01-10 18:58:09 följande:

Ni som plussat, på vilket försök var ni? :)

Försök nummer 3! Men nummer 2 hade vi missat ÄL :)
  • josgos
    Woohooo skrev 2018-01-10 22:48:55 följande:

Finns det folk som plussat (denna månad eller tidigare) som inte haft några symptom alls? Jag känner... ingenting. Inte heller mensvärk. Brukar få det typ 2 dagar innan mens, så det bör isåfall komma imorgon (BIM 12/13:e). 

Jag vill veeeerkligen att det ska bli denna gången, just pga att bebisen isåfall skulle komma runt min födelsedag i slutet av september, när jag dessutom fyller jämnt. Det känns som att typ... cirkeln sluts, eller något, haha! 

Men ah, har ni plussat trots noll symptom? :)

Vad roligt! Fyller du 30? Jag med, i oktober! Så precis innan blir det barn i så fall :)

Men helt symptomfritt kan jag inte svara på, själv har jag ju en del symptom. Hoppas du får ett plus!
  • josgos
    Lottch3n skrev 2018-01-11 06:43:10 följande:

Så himla ledsen och besviken... Tog ett test nu på morgonen och det verkar vara negativt det också :(

Det kan väl inte vara ?för tidigt? längre? Vet ju med dottern så plussade jag först på bim+1.. men det känns kört :(

Vänta till lördag! Särskilt eftersom du plussade BIM+1 förra gången. Håller fortfarande tummarna för dig!

Jag tog ett nytt test idag, och det var ett starkare streck än igår. Så jag tänker att det blir ju som en stegring, inte säkert att det syns än för dig, du har kanske lite långsammare hormoner eller hur man säger.
Svar på tråden BIM JANUARI 2018