BIM JANUARI 2018
Kunde inte låta bli att testa igen... OMG!
Du har säkert skrivit det men vilken dag är BIM?
Kunde inte låta bli att testa igen... OMG!
Här är en bild..somsagt fjantigt svagt
Men jaaa, grattis!
Du har säkert skrivit det men vilken dag är BIM?
Jag plussade i lördags. Bim +2-4 typ. Inte helt regelbunden cykel. Hade som mensvärk i några dagar innan plus. Men svagare. Och som kom och gick. Kunde kännas som mensen skulle komma ena stunden och sen inget en stund senare. Annars så vaknade jag nog på natten ca 3 nätter i rad innan plus och behövde kissa på natten. Det har jag inte behövt göra särskilt regelbundet sedan min dotter föddes -16. I övrigt inga symtom alls. Har små små episoder med molvärk nu. Men knappt något. Mår som vanligt :)
Sambon kom hem med ett test från apoteket :D
Tack!! Jag hade också ömma bröstvårtor kom jag på nu
Det har jag fortfarande. Jag trodde det berodde på att min dotter alltid ska dra i dem när hon sover. Haha. Sitter i sedan amning. Men så var inte fallet insåg jag när jag pussat. Ömma bröstvårtor hade jag inte alls förra gången. Nog ändå mer symtom nu. Men väldigt få fortfarande. Man får vara glad så länge det är på det hållet :) Håller tummarna för dig. Första barnet?
Mm, jag fick veta av en annan användare att ägglossning kan utebli ett par gånger om året utan att vara onormalt, hade ingen aning om detta innan då jag alltid haft mens inom någorlunda regelbundna intervall :)
Skönt att höra att jag inte är ensam om fenomenet, men borde inte mensen dykt upp nu ändå? Hade mens den 20/9, nästa 24/10 och sista 25/11, alla varade i ca 5 dagar. Känner inte av någon värk alls mer än lite ryckningar/sug någon enstaka gång om dagen.. inga spänningar eller ömma bröst. Inget illamående.
Borde jag vänta till nästa beräknade mens och uppsöka gyn om den ännu inte kommit?
Godmorgon!!
Vaknade som ett barn på julafton redo att ta testet. Väntade fem minuter, tog med sambon till badrummet, voilà!!
<3
Grattis!!!! <3
Hade du BiM idag
Men åh!!! Grattis!! :)<3
Visst hade du bim 12/1?? :)