Religösa! Liv efter döden?
Ni som har en stark tro, tror ni på liv efter döden?
Ni som har en stark tro, tror ni på liv efter döden?
Bibeln har inget med liv efter döden att göra. Det vi kallar Gud har blivit missbrukat och utnyttjat för egen vinning.
Se upp för de falska profeterna lär dig stå någonstans i bibeln. Det finns någon sorts fortsättning efter ett liv vi lever här på jorden. Kanske kommer vi tillbaka till jordelivet det vet inte jag. Men att det finns något är jag övertygad om
Bibeln har inget med liv efter döden att göra. Det vi kallar Gud har blivit missbrukat och utnyttjat för egen vinning.
Se upp för de falska profeterna lär dig stå någonstans i bibeln. Det finns någon sorts fortsättning efter ett liv vi lever här på jorden. Kanske kommer vi tillbaka till jordelivet det vet inte jag. Men att det finns något är jag övertygad om
Människor vill inte riskera något för kan bli förnekade tillträdde till himmelriket!
Du förstår att vi tänder eld på felaktiga ideologier innan dom sprider sig vidare!
Hela min existens i världen baserad på att hjälpa döda människor i mellan landet!
Människor vill inte riskera sin personliga relation med Gud och riskera att förnekas tillträdde till himmelriket för det är något hemskt.
Människor vill inte riskera sin personliga relation med Gud och riskera att förnekas tillträdde till himmelriket för det är något hemskt.
Tråden ska handla om liv efter döden. Jag har varit med om händelser som jag tycker känns som att det finns något efter livet som vi människor inte kan förstå.
Varför skriva obegriplig rappakalja?
Gud ska vara kärlek förståelse och förlåtelse. Varför finns så mycket hat? Varför finns det oklarheter vilken gud man ska tro på? Frågorna är viktiga eftersom det tycks vara så att det viktigaste är att tro på gud. Många som är troende är inte toleranta mot tvivlare och har en märkvärdig självgodhet. Det är min erfarenhet.
Varför gör gud det så svårt för oss människor. Om han har skapat allt varför göra oss så onda varför inte vara tydlig jag finns detta är rätt detta är fel?
Gud vill inte att någon ska döda någon alls!
Be bön för dina fiender och be bön för dina bekymmer då allsmäktiga Gud kommer och hjälper den som kallar på honom har flertalet gjort det tidigare!