vinterbebis12 skrev 2017-11-17 22:36:22 följande:
Pratade med kliniken idag och de vill precis som läkaren som genomförde aborten vänta en cykel. Känns mer ok nu än innan. De embryon som finns i frysen har 50% chans vardera så har vi tur blir det en graviditet inom ett halvår. Om inte får vi börja ett till färskförsök med hormoner etc men det får vi ta då. Hur mår ni andra?
Charlie - blöder du fortfarande?
Linnea- vågar ni försöka nu eller hur gör ni?
Zanda- hur mår du?
Känns såå jobbigt att tänka på hur allt kunde ha varit. Skulle gå i v 16 i dagarna. Hur gör ni för att inte bli tokiga av alla tankar? Jag behöver något annat att fokusera på och har det men tankarna återgår hela tiden till det här...
Japp nu har vi gjort "det" en gång, igår. Kände att vi skulle börja våga försöka nu. Tror ju iofs inte att det är dags för ägglossning för mig än på flera veckor men nånstans måste man ju ändå försöka komma tillbaka till vardagen igen.
Det är tufft att tänka på hur allt kunde ha varit. Precis som du säger så återkommer alltid tankarna dit hur man än bär sig. Jag känner mig starkare nu än för en vecka sen men ibland brister det.
Härligt att höra att varje embryo har 50% chans att lyckas, det är ju ändå rätt stor chans.
Inatt har vi bott på hotell för att skingra tankarna. Bara 8 mil hemifrån, men ändå. Skönt att göra nåt annat.
Kramar på er alla