• Nube

Vi som har plussat efter IVF hösten 2017

Mm79 skrev 2018-05-22 21:01:39 följande:

2 dagar kvar till BF här, känner mig rätt klar med graviditeten och taggad för förlossningen. Kom ut nu!!! Dock har jag fortfarande knappt några känningar....

Idag åkte vi och rekade vägen till Huddinge förlossning, med parkering och allt. Kommer säkert bli fullt just då vi ska behöva komma in, så vi kommer skickas nån annanstans haha :))

Så spännande! Har du märkt av att slemproppen har gått eller liknande? Hoppas du inte behöver vänta många dagar till. Själv har jar 12 dagar kvar till bf idag.. har lite mensvärk och ont i ryggen ibland..
  • Nube
    Mm79 skrev 2018-05-23 10:44:01 följande:

Lite slemmig flytning har det kommit ett par gånger, men i väldigt små mängder... har lite mensvärk då och då också... så hoppas verkligen att kroppen gör något. :)

Ja, det låter som att kroppen förbereder sig! :)
  • Nube

Hur har det gåtr för ijo och hoppfullhet som redan haft bf?

• Nube
    Hoppfullhet skrev 2018-05-24 07:58:38 följande:

Jag fick en liten tjej 15/5 BF 40+4. En liten underbaring på 3370gr o 49cm. Allt gick snabbt o bra :)

Underbart! Stort grattis :) :)
  • Nube

Hej, hur går det för alla? Några som har haft bf nyligen, hur har det gått? :)

• Nube
    Senua skrev 2018-05-30 20:00:30 följande:

Han kom i söndags en dag innan bf! Allt gick bra!

Åh stort stort grattis!! :)
  • Nube
    Mm79 skrev 2018-05-30 17:38:40 följande:

Går segt här, övertid 6 dagar nu. Har haft förvärkar sedan i söndags, men inga starka riktiga värkar än. Kom ut nu! Blir annars TUL och lottning till igångsättning 1/6.

Förstår att det är segt! Men snart så :) Okej så du ska delta i studien? Jag fick info idag men vi får se hur set går.. om bebisen inte kommer innan så ska jag på ultraljud den 12 juni och då måste vi bestämma om vi ska delta i studien. Men hoppas att bebisen kommer innan dess, dock har jag ingen bråttom än!
  • Nube
    Milli07 skrev 2018-05-31 09:26:39 följande:

Har inte varit aktiv på några månader men ville se hur det gått för er andra och berättade att vår lille pojke kom till världen den 25e maj, 51 cm lång och 4145 gram tung. Han är så efterlängtad och fantastisk!

Grattis till er som fått träffa era mirakel och lycka till, till er andra <3

Stort grattis! Njut nu med er bebis :)
  • Nube
    Solen2 skrev 2018-05-31 09:25:21 följande:

Vad är det för studie?

Det är SWEPI-studien, att bli igångsatt v 41 eller v 42.. om man går övertid kan man välja att vara med i studien och lottningen om när man ska bli igångsatt.
  • Nube
    pigan86 skrev 2018-05-30 23:51:17 följande:

Åh vad kul, stort grattis <3

Hur går det för dig?
Svar på tråden Vi som har plussat efter IVF hösten 2017