• Let it Rain

Följas åt till ett plus!

Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-12-03 13:14:13 följande:

Ja d e ju int den bästa appen direkt. Jo men om man lägger in som positivt äl test så funkar d.. Men litar ändå int på den. Ja har Clue åxå den verkar bättre..

Halloj, hur har det gått med ÄL testen för dig? Jag tog mitt första idag... men har ju ingen aning haha vet att det är negativt i alla fall.
  • molltroll0609
    MammaMia1012 skrev 2017-12-03 14:21:12 följande:

Å nej, så synd! Men som sagt nya tag! Hoppas på nytt pluss gör dig snart <3

Tack fina du!
  • MammaMia1012
    molltroll0609 skrev 2017-12-03 14:31:44 följande:

Tack fina du!

<3 Hur mår du i magen nu? Har du fortfarande ont?
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-03 14:27:48 följande:
    Halloj, hur har det gått med ÄL testen för dig? Jag tog mitt första idag... men har ju ingen aning haha vet att det är negativt i alla fall.
    hej..d går riktigt jävla skit dåligt.har äl imorron..karn kommer hem på torsda..d ser dåligt ut med nästa äl åxå.. Nångång mellan 30.12-3.1 borde ja ha.. Han kommer hem 4.1.. och så ser d ut ända t mars -april minst.. Han kommer hem en dag för sent jag hatar min kropp nu. Ja kan lika bra sluta äl testa för ja blir bara ledsen när ja ser att han aldrig är hemma på äl. Faaan. Tårarna bara rinner. Helvete.  d e int meningen vi ska ha barn..kan lika bra sluta ta tester..blir bara lessen..allt förstör mitt hopp om bebis. fan..att d aldri ska gå bra
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-12-03 14:44:33 följande:

hej..d går riktigt jävla skit dåligt.har äl imorron..karn kommer hem på torsda..d ser dåligt ut med nästa äl åxå.. Nångång mellan 30.12-3.1 borde ja ha.. Han kommer hem 4.1.. och så ser d ut ända t mars -april minst.. Han kommer hem en dag för sent jag hatar min kropp nu. Ja kan lika bra sluta äl testa för ja blir bara ledsen när ja ser att han aldrig är hemma på äl. Faaan. Tårarna bara rinner. Helvete.  d e int meningen vi ska ha barn..kan lika bra sluta ta tester..blir bara lessen..allt förstör mitt hopp om bebis. fan..att d aldri ska gå bra

Å nej!! Förstår dig så! Fy ville inte göra dig ledsen! <3 vem vet, kanske flyttas något längre fram!?
  • ellinorwe

Jag visade negativt igår på bim så jag antar att det är kört. har haft hugg i magen men ingen mens i sikte. Har ävem haft sjukt ont i brösten men idag är det bättre.

Hur vanligt är det egentligen att man plussar på bim? när jag läser på appar osv så sägs det att man inte brukar plussa förens i vecka 5. jag är ju isf bara i v 4.

• Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-03 15:03:57 följande:
    Å nej!! Förstår dig så! Fy ville inte göra dig ledsen! <3 vem vet, kanske flyttas något längre fram!?
    nä ja vet.. alltså åh..borde eg gå ur FL.. hatar hans jobb..tycker han kan va hemma å "sjuk" en månad nu så man vet att man får till d i tid..blir så otaggad på å ligga..han verkar ta d me en klackspark å tycker ja men man kan ju öva på d.. t va för nytta när vi ändå aldri får till d när d behövs..faaan.vill ge upp allt.  
  • molltroll0609
    MammaMia1012 skrev 2017-12-03 14:36:50 följande:

<3 Hur mår du i magen nu? Har du fortfarande ont?

Sen blödningen började har jag bara mensvärk. Håller tummarna för att det blir plus för dig <3
  • MammaMia1012
    molltroll0609 skrev 2017-12-03 15:29:50 följande:

Sen blödningen började har jag bara mensvärk. Håller tummarna för att det blir plus för dig <3

Så skönt att du inte har mer ont! Tack <3
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-12-03 15:14:50 följande:

nä ja vet.. alltså åh..borde eg gå ur FL.. hatar hans jobb..tycker han kan va hemma å "sjuk" en månad nu så man vet att man får till d i tid..blir så otaggad på å ligga..han verkar ta d me en klackspark å tycker ja men man kan ju öva på d.. t va för nytta när vi ändå aldri får till d när d behövs..faaan.vill ge upp allt.  

Kan han inte vara det då? Vi har varit borta hela helgen så har inte haft tid att fundera så mycket, ganska skönt faktiskt.
Svar på tråden Följas åt till ett plus!