• TrueLove12

Följas åt till ett plus!

Hej alla!

Natten från fredag till lördag hade jag svagt ont i magen och hela lördagen sen upptäckte jag bruna blödningar som efter några timmar blev mer rött än brunt kan de va mensen? Sen har ja haft väldigt ont i magen hela dagen de har krampat typ och kommit starka stötar vid livmordern så här ont brukar jag inte ha. Vad tror ni behöver hjälp jag är inte kunnig om just detta?

Kan jag vara gravid ändå?

Senaste mena var 11-14 dec posetivt ältest 22 dec

• TrueLove12
    Sommaren12 skrev 2018-01-07 10:43:23 följande:

Låter som mens tyvärr.

Ok men isf blir det och ta nya tag igen när mens är slut igen
  • TrueLove12
    Sommaren12 skrev 2018-01-07 14:01:09 följande:

Ja... Har det kommit mer blod sen då? Känns som alla cykler består av att bryta samman och komma igen! :S Ge oss våra plus!

Ja har blött hela dagen och fått byta väldigt ofta har inte kunnat ha normal tampong bara de lite större.

Ja visst är de så andra eller tredje månaden man blir lite besviken tog ut p staven 10/11 så fick min första ordentliga mena 11 dec men bara ta nya tag när mensen verkligen har slutat och hoppas gubben orkar hehe.

Ja får hoppas d går bättre nästa gång iaf försöker tänka under tiden att kroppen funkar iaf som den ska då blir jag inte lika besviken och min man är stöttande med faktiskt. När han fick reda imorse att jag hade fått reda på mensen hade kommit han bara nää men vad tråkig men räkna dagarna nu så kör vi igen :)

Hur går det för dig
  • TrueLove12
    Sommaren12 skrev 2018-01-07 21:08:33 följande:

Ok bara att samla krafter för nästa vända då. ;) Skönt med en så taggad karl! Önskar jag kunde ha det där med min med. :( Det är ju tyvärr lite av en kompromiss den här bebisverkstaden. Han är ju nöjd med jag vill ha en till. Har diskuterat detta i fem år och senaste året har varit väldigt tufft för mig. En kommer ju få som hen vill och den andra inte. Men det är hans idé ändå om att vi ska försöka, även om han vacklar ibland. Han tänker att risken att jag ska ångra att jag aldrig fick fler barn är väldigt mycket större än att han skulle ångra att han får en till. Han menar att när den lille väl är på bak så kommer han ju älska den men det är mycket det praktiska med en till som gör honom rädd.

För övrigt, helt inställd på mens denna gång haha.

Ja de får de bli sen se när mens slut. Ja han har alltid velat ha men velat vänta genom åren då med just ekonomin fullt förstårligt. Jo de är väldigt jobbigt om de ska vara så himla veligt fram och tillbaka. Vet hur de kan vara innan ja träffade min man va hur veligt som helst och inte samma tankae som nu
  • TrueLove12

Skulle göra äl test förut idag men behövdes inte för min mens har kommit igen och hela januari har vart hel konstigt men bara försöka igen

• TrueLove12

Hej alla fick posetivt på äl test idag och i floappen står de så här vid nästa mens att det är 2 gråa dagar vad menas med det? Första gången de ser ut så sen ja börja använda den i nov?

• TrueLove12
    Let it Rain skrev 2018-02-11 23:11:03 följande:

Det är fortfarande nåt fel så att man inte kam uppdatera originalinlägget... :(

Vad menar du
  • TrueLove12

Hade posetivt 11 feb hade samlag samma dag och en dags mellan rum hade igår med en gång. Förhoppningsvis vill det ta sig denna gång

Svar på tråden Följas åt till ett plus!