Följas åt till ett plus!
Hej
Jag fick min mens 11 dec min första riktiga mens efter uttag av p staven 10/11 så ja hoppas kunna bli gravid denna gång ist men vet ju att de kan ta tid innan man blir gravid. Detta blir min och mans första barn tsm
Hej
Jag fick min mens 11 dec min första riktiga mens efter uttag av p staven 10/11 så ja hoppas kunna bli gravid denna gång ist men vet ju att de kan ta tid innan man blir gravid. Detta blir min och mans första barn tsm
Hej! :) hoppas det går snabbt för er! :)
[quote=78275528][quote-nick]MammaMia1012 skrev 2017-12-14 21:54:58 följande:[/quote-nick]Å vad spännande! Hoppas på ett pluss snart för er <3[/quot
Tack snälla ska räkna 2 veckor från 11 dec så ska ja ha ägglossning förhoppningsvis 24 dec alltså på julafton så hoppas på de bästa nu?? Mensen slutade igår så de höll på i ca 4 dagar eg som mest 3 dagar
Hej. Undrar bara om någon kan hjälpa mig att tyda detta graviditetstest? Strecket har aldrig varit såhär tydligare innan. Men kan det vara inbillning/spökstreck eller ser det positivt ut? Men testen ser ut att variera mellan Positivt ena dagen & Negativt en annan dag fram & tillbaka nu några gånger också. Jag kan ju inte vara både gravid & inte gravid samtidigt. Vad tror/ser ni?
Tacksam för svar :)
Okej. Ska göra det, tack för svar :)
Jag meddelar sen hur det har gått :)
Hej, är gärna med här!
Dock försöker vi inte aktivt än med ägglossningstest eller så, då min mens är väldigt konstig och oregelbunden. Det är typ 30-45 dagar emellan, och jag blöder länge när den väl kommer..
Jag är 38 år, och fick barn för snart ett halvår sedan. Innan dess var mensen helt regelbunden...
Är inställd på att detta att bli gravid igen kommer ta ett tag!
Hej! Tyckte din text stämde så bra in på mig, jag är oxå 26 år, försöker med första barnet nu! Försöker nu först lära mig min cykel efter många år av p piller så vet int exakt hur lång den är men ca 40 dagar tror jag.. skulle vara kul att kunna fölas åt med någon i liknande sits. Hur gammal är sin kille och vart bor ni i vårt avlånga land? :)
Hej!
24 år och planerar första barnet!
Dock inte min första graviditet då den förra inte fullföljdes, men känner att jag är mer än redo att försöka igen så slutade med ppiller denna vecka!
Kul och få läsa om fler som försöker ????
Tack!
Hoppas du blir gravid snart!
För min del känner jag lite att det får ta den tid det tar.
Tog ett test förra veckan, då min mens var nästan två veckor sen. Men det var inget, och mensen kom sen.