Saima17 skrev 2018-03-19 10:25:59 följande:
Känner igen känslan.. Ha gett upp hoppet varje månad nu ja.. Vet att inget händer före vi fått hjälp.. Dagarna dit känns så oändligt många å långa fast att ja ska t bm på onsda morron.. Fick senast igår frågan om barn av en gammal arbetskompis.. Hur d går eller om d e på g redan.. Högg till så hårt i hjärtat å en stor klump i magen.. Svalde tårarna och sa att d e mer under utredning.. Sku kanske ha vela berätta men ja fixa d int.. Ska träffa min syrra och systerson ensam idag.. E livrädd att hon ska fråga.. Ja kommer int fixa d.. Åker härifrån å hemåt inatt m min mamma.. Vet int va ja ska dra för lögn att ja ska t läkare på onsda morron.. Iom att hon vet att ja ska t ortopeden först den 27e...
Men gud va alla är på dig! :O Det är jobbigt när alla ska ha ögonen på en. Varför kan inte folk räkna ut att det kan va känsligt? :( förstår att det känns hopplöst. Hoppas verkligen ni kan börja få bra hjälp nu på ons. Eller vet du vad det bwsöket innebär? Kram!
Ek90 skrev 2018-03-19 12:56:11 följande:
Jag är i exakt samma svacka idag känner jag :( Allt känns typ hopplöst och jag har med en sån stark längtan att det som du skriver gör ont i mig.
Försöker att tänka på annat och bara koppla av men just nu är det svårt. Önskar att jag kunde ha den inställningen att det händer när det händer, men det är ju lättare sagt än gjort.
Blä rent ut sagt! :( Men antar man får acceptera dessa känslor också och försöka va positivare imorgon. Men jag känner hur denna längtan tar på mig och mitt humör mot min sambo, kan va så himla grinig och han är världens bästa och gör inga fel alls. Så konstant dåligt samvete på det. Vi båda längtar efter plus men jag har nog inte berättat hur innerligt jag vill ha det just precis nu NU. Han är mer chill med hela grejen. Men det är nog ganska vanligt förekommande. Känns skönt att skriva av sig lite här och veta att man inte är ensam!
Får med dåligt samvete. Är eg inte sur på min sambo heller men jag har ändå vårit tvär mot honom idag. ?Nu får du skärpa dig? sa han och det hjälpte inte honom direkt, det mest nedlåtande sättet att säga till någon på så nu har jag låst in mig i badrummet, tar ett bad och tjurar fast jag inte vet varför. Tror inte det är några gravidtjurigheter i alla fall, som sagt så är det ännu för tidigt för symptom. Så jag är nog bara en bitch idag helt enkelt.
Skönt att ni kan relatera. Vet inte vem jag skulle dela detta med annars. :)