lillagumman85 skrev 2018-02-21 23:54:57 följande:
Jag är kvar!
härligt med massa plus här inne, men samtidigt är man ju otålig och smått sotis på alla glada.
Men men... vår tid kommer snart! Vi får kämpa på och peppa varandra så gott vi kan!
Ja vi kämpar vidare! :) Kram
Jagheteralma skrev 2018-02-22 00:14:21 följande:
Tack för svar! Jag har tänkt på att sprida ut sexet på varannan dag men när jag väl känner av äl så blir jag så orolig att missa så jag vill bara köra på för att va på säkra sidan men jag förstår hur du menar..
Vi fick till det ikväll med så nu kan vi inte göra mer än att vänta!
Tack för tipset om podden, ska lyssna imorgon på lunchen :)
Försöker du också bli gravid eller är du redan? :)
Ja jag förstår. Jag hade antagligen gjort samma sak haha. :D Vi har ett barn redan så det blir lite svårare att få till det så ofta. Men då har ni verkligen gjort allt ni kan nu! Vi ber till bebisgudarna att du får ett plus om ett par veckor :)
Vi försöker med andra barnet. Har varit en tuff resa då mannen inte velat ha fler barn, men nu fem år senare så ska vi försöka i alla fall eftersom min längtan är så övermäktig. Det är lite dubbla känslor såklart när den ena är sådär halvpepp pga nöjd som det är med en, men nu är vi igång i alla fall och jag är sjukt otålig och superkänslig. Vill bara att det ska hända NU!