Följas åt till ett plus!
Mens idag, en dag innan BIM så antar äl var lite tidigare än jag trodde. hoppas ni andra har större tur <3
Mens idag, en dag innan BIM så antar äl var lite tidigare än jag trodde. hoppas ni andra har större tur <3
Testade negativt på graviditetstest idag :( ska ha mens den 17/2 och är på ÄL+7 men har bara en lutealfas ( fasen mellan ÄL och BIM) på 11 dagar så kanske var rent för tidigt för att testa? Oavsett så kan jag inte låta blo att bli besviken trots att detta var vårt första försök..
Jag tog ett test en vecka efter ägglosdnimg och det visade inget, tog ett test 1 dag innan förväntad mens, plussade igår, mensen var 12 dagar sen då. Så än är det inte kört för din del, kan vara för tidigt.
Saijda, YasmineL och LindaAB: det kanske bara är för tidigt för att få utslag?
En del plussar rätt sent. Jag fick inget plus på bim-2 sist utan först på bim+1. Och har sett en hel del här på FL som fått plus så sent som bim+10. Så länge mensen inte kommit, ge inte upp! Hoppas på plus åt oss alla snart!
Åh tack vännen du ger mig hopp <3
Får hoppas att mensen inte kommer istället, utan ett underbart pluss :D
Alla symtomen är kvar och tempen är samma som förra gången när jag plussade :0 då plussade jag på BIM+4, men kanske hade ÄL senare denna gången eller något? Vad tror du?
Till om med min man blev förvånad över att det inte var ett pluss idag, så hoppas <3
Om inte cykeln har rubbats efter missfall, så hade jag BIM i fredags, så är på BIM+4 idag :)
Du då? <3
Åh hoppas jag med! Tack o desamma <3
www.familjeliv.se/forum/thread/61096194-svagt-plus-eller-spokstreck-traden-for-oss-som-behover-hjalp-att-analysera-svaga-graviditetstester/19728
Om du orkar gå in och kolla. Som hon hade på sitt test (som jag svarade på) hade jag imorse. Tänkte aldrig själv på att ta bild :(
Vad tror du? <3
Nu kunde jag dela men inte via appen :0
Känns som mensen är påväg nu... mensvärk som kommer och går ( trots att jag haft det sedan ÄL är värken betydligt starkare nu ).. mensen är beräknad till den 17/2.
Föresten, är det någon här som blivit gravid trots en kort lutealfas på 11 dagar? beställde precis hem vitamin b complex som jag läste mig till ska förlänga lutealfasen! Är så nervös att jag ska ha svårt att bli gravid tack vare en lutealfas på 11 dagar. Kan även medge att jag är lite av en kontrollmänniska... vill veta att allt är OK och vill såklart göra allt för att ha så goda chanser som möjligt till att bli gravid så fort som möjligt. Får helt enkelt hoppas att vitaminerna hjälper då
Här är ÄL på gång. Uppsvälld å lite känningar, långa äggviteflytningar men ska inte ha äl förrän sön, troligtvis måndag.
Dessutom har jag varit helt orkeslös sen i eftermiddag och nu tog jag tempen och har feber. Har frossa nu så gissar att det är på väg upp. Det är fjärde gången på kort tid, bara varit på jobbet 1,5 vecka sen förra omgången. :( Men då sa VC att det är virus och de kan inte hjälpa mig. Bekymrar mig att det kommer tillbaka hela tiden, jag brukar nästan aldrig bli sjuk annars. :(