• Sommaren12

Följas åt till ett plus!

Ericsson93 skrev 2018-01-12 08:28:54 följande:

Äl + 10

Tog ett babyplan testa tidigt och ett annat som användas på vårdcentral.

Fick redigera för att man ska se. Men i verkligheten ser man utan att behöva vrida eller så. Vad tror ni?

Jag ser! Grattis! :)
  • Sommaren12

Drömde en massa om barn och plus i natt så tog ett earlytest nu på morgonen. Tvärblankt haha! Så nu är det bara att vänta på mens och nästa äl!

• Sommaren12
    MammaMia1012 skrev 2018-01-12 09:38:42 följande:

Typiskt! Vi siktar in oss på en oktoberbebis <3 även om man stort sett vet att det inte är något så hoppas man innerst inne!

Ja men det är helt ok denna gången. Trodde eg inte annat men det är ju det där lilla hoppet som spökar alltid. Ser fram emot nytt försök! :)
  • Sommaren12
    Ericsson93 skrev 2018-01-12 09:56:06 följande:

Jag drömde med massa inatt att jag plussade. Så tog testen på morgonen (de som jag la upp tidigare) så hoppas detta är positivt :D

Håller tummarna för dig. Ser ju verkligen lovande ut :) Hur känsliga är de där testerna?
  • Sommaren12
    Ankan91 skrev 2018-01-12 19:05:45 följande:

Hej, jag följer gärna med i denna tråd.

Är snart 27 och har 5åring och försöker nu få till ett syskon .

Inte jätte koll på min cykel men vi är inne på andra månaden och kör. Har kör denna månad med äl tester men inga tester visar sig lika starka som kontrollstrecket. Någon här inne som kört med ältester ?

Hej och välkommen! Jag har med en femåring och försöker på syskon nu. :) Jag använder ältester men kör med CBs som visar glad gubbe när det är äl. Slipper man tolka hur starka strecken är. Funkar prima för mig!
  • Sommaren12
    Saima17 skrev 2018-01-12 20:47:18 följande:

YES!!! Fick hem min monitor idag!! Snacka snabb leverans från Malmö till norra finska österbotten!! Dags 6 alltså på måndag börja äl rumban.. Förhoppnings vis en lätt å rolig den här gången.

Jääääjj!!!! :D
  • Sommaren12
    Ericsson93 skrev 2018-01-12 08:28:54 följande:

Äl + 10

Tog ett babyplan testa tidigt och ett annat som användas på vårdcentral.

Fick redigera för att man ska se. Men i verkligheten ser man utan att behöva vrida eller så. Vad tror ni?

Såg i andra tråden att ett grattis är på sin plats! :) va roligt!!
  • Sommaren12
    Ankan91 skrev 2018-01-12 20:51:43 följande:

Jag hade cb först men de visade inget heller ????

Hoppas att jag får positivt snart, har dock haft som äl värk denna vecka i 3 dagar. Som mensvärk och ryggvärk . Men jag har ingen aning om de va äl värk eller inte . Kör även med munkpeppar denna omgång för stt testa ????

Hmm men va lustigt. Så hade Saima i denna tråden också det. Hon fick blinkande gubbe i en vecka men aldrig fast glad gubbe... Det funkar nog olika för olika personer då. För mig är det utmärkt. Det enda jag testat med så kan inte ge några råd tyvärr. :/
  • Sommaren12
    Wicked977 skrev 2018-01-13 13:03:41 följande:

Har haft hugg vid vänster äggstock enligt appen Flo och ÄL test ska ÄL vara idag men hade ont hela dagen igår. Har inte haft så ont vid ÄL innan.. någon som känner igen sig?

Kring äl brukar jag ha genomskinliga äggviteflytningar som sedan övergår till vita flytningar när äl är nära. När ägget väl släpper brukar jag få sjukt ont, fast inte hugg eller stick på ett specifikt ställe utan mer hela tjejmagen. Brukar inte kunna stå raklång och det brukar vara 10-40 min. Men det är ju väldigt olika från person till person. En del känner inget alls och andra kanske känner på nåt annat sätt.
  • Sommaren12

Här kom mensen idag, två dagar tidigt hmm, är dag 12 nu och för det allra mesta kommer den dag 14 och ibland dag 13. Men men så kan det väl va ibland. Bara skönt eg att slippa vänta in den utan nu kan jag se fram emot nästa äl 25e eller 26e. :)

Svar på tråden Följas åt till ett plus!