Saima17 skrev 2018-01-09 11:46:48 följande:
Ja e tveksam. Just nu e allt skit. Sambon vacklar me renoveringen, han ha tappat motivationen. Bröllopet vet vi int om blir i år. Å ingen bebis. Satan mitt jobb slutat å ja har inget nytt
När började ni försöka med barn? Måla inte fan på väggen, det kan ta tid men det är normalt. Vad jag förstått så har du inte heller helt koll på din cykel än? Både mens och äl har ju kommit lite otippat hittills? När du fått styr på det så tror jag det blir lite lättare. Det finns ju inget som talar för att ni skulle ha problem med att få barn. Jag förstår verkligen dina känslor med hopplöshet när längtan är så stor, tro mig, jag har slitits mellan hopp och förtvivlan i över fem år om en till, gått i terapi och varit nära att separera flera gånger samtidigt som jag varit både arbetslös och allvarligt sjuk. Försök att njuta mer av det som är bra i livet just nu, du är nyförlovad och ni ska gifta er. Lägg mer energi på det och renoveringen tex, hjälp din kille att hitta motivationen och gör det tillsammans så ni båda kan fokusera lite på annat. Jag tror du behöver mer positiv energi helt enkelt.