Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Vill bara önska er alla lycka till nu när ni närmar er. Så spännande att vara på sluttampen om än tungt. Tittar in här ibland fortfarande då jag skulle hängt med er om jag inte fått ma i v 12. Är gravid igen i v 16 nu och denna gång hoppas jag det går vägen. Välkomna alla majbebisar : )
Jag börjar bli lite nervös inför förlossningen, blev igångsatt med första så vet knappt vad jag har att vänta mig... man har ju läst på men det är ju inte som att uppleva det på riktigt!
Någon mer än jag som har problem med foglossning? Har fått gå ner på halvtid på jobbet nu, jobbar tre veckor till. V 33+0 idag! Hade inga såna besvär förra gången så blev lite tagen på sängen hur ont det gör...
Vill bara önska er alla lycka till nu när ni närmar er. Så spännande att vara på sluttampen om än tungt. Tittar in här ibland fortfarande då jag skulle hängt med er om jag inte fått ma i v 12. Är gravid igen i v 16 nu och denna gång hoppas jag det går vägen. Välkomna alla majbebisar : )
BF 26e maj enligt ul med femte och sista barnet
Syskonen har kommit tidigare så jag gissar att lillasyster också kommer lite tidigare.
Charlieellerså....heja dig!!
Hur har det gått Midvia??
Varning för bajsläsning.
Alltså, jag vet inte vad det är med min mage.. Jag dricker movicol dagligen i vanliga fall för sjukt trög mage. Har fått vara extra noga med detta under graviditeten så det inte blir stopp.
Men igår var jag på toa två gånger med lös avföring,(vanligen var tredje-fjärde dag) så hoppade över movicolen igår, och idag en gång och då också löst! Blir lite orolig att det är sen så kallade "tarmtömningen" innan förlossningen ska sätta igång. Gick in i vecka 35 i dag.
Någon som fått ändrade avföringsvanor åt det här hållet??
När har alla bf? Ska vi göra lista? Jag har iaf 15e maj :)
Låter bra, spännande o se var alla hamnar :)
När har alla bf? Ska vi göra lista? Jag har iaf 15e maj :)
Hoppfullhet BF 10/5
PandoraDiem BF 15/5
LakritsMatte BF 26/5