Isathe skrev 2017-09-12 13:34:02 följande:
Jag har också bim idag, är på äl+14 idag, brukar börja med bruna flytningar kvällen innan, men inget än så länge. Jag har haft cyklar upp på 31 dagar så senast torsdag borde mensen dyka upp.
Jag testade negativt på äl+11, alltså i lördags, så har inte jätte mkt förhoppningar kvar.
Jag har molvärk till och från, inget direkt illamående, lite spänningar i brösten till och från och samtidigt så känner man efter minsta symtom, jätte jobbigt!!
Blir det inget denna månad så börjar vi utredning 21/9, känns skönt. Har försökt sedan februari och jag har pco så därför ska vi förhoppningsvis få fler undersökningar då.
Då testade vi samma dag! Jag tappade hoppet redan då men så blir jag lite förvirrad av illamåendet. Illamåendet kan ju dock vara magproblem av något slag, har ätit lite svårsmält mat senaste dagarna.
Min cykel brukar vara mellan 30-33 dagar och nästan alltid 31- vilket jag är på idag! Är äl+15 för mig.
Har du bestämt dig för när du ska testa igen? Jag hade bestämt mig för torsdag, men tyckte nu precis att mina flytningar börjat bli lite beiga så det är troligare att mensen kommer innan dess.
Åh så bra att ni har utredningstid så snart efteråt i fall det inte skulle bli något denna månad.