• Wuuaau

Vi som vill plussa i september

En tråd för oss som vill plussa i september!

Nu blir det sjunde försöket för vår del. Det är hjärtskärande varje gång mensen kommer men det är väl bara att hoppa på bebis-fabriks-tåget igen. Hur många är med mig? När har ni äl alt. BIM?

Äl 5/9

BIM 19/9

• Svar på tråden Vi som vill plussa i september
  • Ninidja

Enligt NC ska jag ha ägglossning idag, tog ett LH-test som inte var helt positivt men med betydligt skarpare/tydligare streck än "vanligt" så troligtvis är ägglossningen på gång, eller vad tror ni? :) Får se hur mycket utslag testet visar imorgon! :)

Vi låg idag och ska såklart försöka få till minst ett ligg imorgon också!

• Wuuaau
    LillaAw skrev 2017-09-10 13:09:14 följande:

Vad jag har läst så kan ägget börja fästa i livmodern en vecka efter äl så det borde ju vara nu för dig:) säkert olika när det sker.

Hoppas att du har rätt!

De rosa flytningarna är nu borta.
  • Elliot1
    Jooosen skrev 2017-09-10 22:19:31 följande:

Ja precis kan ju vara en salig blandning av det :/ haha... Åå hoppas du snart får uppleva det igen!! Yes är försök på vårat första, erat första med? Kommer bli två olidliga veckor som vanligt :(

Samma här, första!

Nu börjar vi räkna dagarna... ;)
  • Jooosen
    Elliot1 skrev 2017-09-11 08:38:12 följande:

Samma här, första!

Nu börjar vi räkna dagarna... ;)

Japp! <3 uppdatera hur det går!
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Elliot1
    Jooosen skrev 2017-09-11 09:19:12 följande:

Japp! <3 uppdatera hur det går!

Ja vi följs åt :D
  • Loomi

ÄL+7 idag då! Nu börjar man känna av att man vill testa snart! Drömmer 

Tänkte ta ett "testa-tidigt" på torsdag, på ÄL+10. Hur känns det för dig TS, vi har ju BIM samtidigt! Några symptom? När ska du testa?

• Njcm
    Loomi skrev 2017-09-11 09:48:29 följande:

ÄL+7 idag då! Nu börjar man känna av att man vill testa snart!  

Tänkte ta ett "testa-tidigt" på torsdag, på ÄL+10. Hur känns det för dig TS, vi har ju BIM samtidigt! Några symptom? När ska du testa?

Åh jag är också på äl +7 tror ja!! För är på dag 37 efter första mens då jag ammat och inte haft mens. Trodde de var kört med äl denna månaden då jag dag 28 fick starka utslag på ältest och dag 29 då hag hade älflytningar och mensvärk under hela förra helgen :(

Med första barnet testade jag svagt positivt äl+8 !:D så tänkte pröva imorgon och se :) har bunkrat upp mest testlagret pch har lite cb plus pch digital :)håller tummarna för er! Jag har egentligen inte haft några symtom men de har jag å andra sidan inte haft tidigare graviditeter heller.
  • Ildus

Hej, inväntar med ett plus på stickan. Andra försöket och kunde inte hålla mig i fredags 8/9 så köpte ett test o kissade men negativt. 13/9 ska jag ha min mens men inga symtomet alls. Vad tror ni? Testet i fredags stämmer va? Hade ni några symtomet så tidigt?

Kan inte tänka på något annat.... Tänkte att det är roligt att bolla med andra som tänker lika mycket som mig ????

• Eram92
    Ildus skrev 2017-09-11 10:21:41 följande:

Hej, inväntar med ett plus på stickan. Andra försöket och kunde inte hålla mig i fredags 8/9 så köpte ett test o kissade men negativt. 13/9 ska jag ha min mens men inga symtomet alls. Vad tror ni? Testet i fredags stämmer va? Hade ni några symtomet så tidigt?

Kan inte tänka på något annat.... Tänkte att det är roligt att bolla med andra som tänker lika mycket som mig ????

Jag har också bim på onsdag och känner inget. Känner i brösten men det gör jag alltid inför bim och har åkt på en rejäl förkylning så är allmänt kass..
  • Ildus

Exakt samma för mig. Förkyld och haft ont i halsen. En aning ont i magen men det brukar jag ha innan bim. Du har kunnat hålla dig att inte testa dig? Jag har ett barn som tidigare men då va de inte planerat så kommer inte ihåg hur jag kände sist. Antagligen inget.

Svar på tråden Vi som vill plussa i september