• Wuuaau

Vi som vill plussa i september

En tråd för oss som vill plussa i september!

Nu blir det sjunde försöket för vår del. Det är hjärtskärande varje gång mensen kommer men det är väl bara att hoppa på bebis-fabriks-tåget igen. Hur många är med mig? När har ni äl alt. BIM?

Äl 5/9

BIM 19/9

• Svar på tråden Vi som vill plussa i september
  • mysmammi
    Tisen skrev 2017-09-09 06:47:08 följande:
    Jag var lagomt nervös när jag väntade på testet.. testade negativt förra helgen och har bara gått och väntar på att mensen ska komma i veckan.. men så kom det svar jag redan räknat bort hela veckan och visst kom (kommer) det några (många) glädjetårar! Nu väntar jag bara på att sambon ska vakna :)
    Grattis!!!
  • Frallanz

Äntligen är första mensen sen uttag av staven över :) nu kan bebisverkstaden börja på riktigt utan att man känner sig äckligt haha!

• LillaAw
    Smiile skrev 2017-09-09 19:35:30 följande:

Åhh vad roligt att höra!! Jag vill jätte gärna testa redan nu, men har inga känningar alls typ..bara lite yrsel då och då. Kände inte något speciellt när jag väntade mitt 1:a barn heller så nu är det bara att vänta..

När tänker du testa? Vi kanske kan göra det samtidigt?

Ja men absolut. Jag har tidigare testat flera dagar innan bim och försökt tolka skuggor på testen men den här gången tänkte jag vänta till bim och testa. Är en testoholic så kommer bli tufft att inte testa innan men jag har bestämt mig haha. Jag känner inte heller något än, brukar få mycket PMS och bröstspänningar innan mens men än så länge känner jag inget.. :)
  • Hippo83

Hoppar in här. Sitter och räknar ner dagarna till den 12/9. Försöker att inte tänka på det men det är ju så svårt, så då hamnar man på FL precis som med första barnet...

• Imra

Behöver hjälp!
    Kunde inte hålla min ifrån att testa nu på morgonen. Hade ett test från testlagret.
    Bim-4
    Kan tycka mig se ett svagt streck, därför jag mörkade ner den. Vad tror ni?

• Milou3
    Imra skrev 2017-09-10 06:46:50 följande:

Behöver hjälp!

Kunde inte hålla min ifrån att testa nu på morgonen. Hade ett test från testlagret.

Bim-4

Kan tycka mig se ett svagt streck, därför jag mörkade ner den. Vad tror ni?

Lättare att avgöra om den inte är svartvit och nermörkad.
  • Wuuaau

Har fått ljust rosa flytningar.. en vecka före BIM. Tror ni att jag får tidig mens nu eller vad kan det vara? :(

• Njcm
    Wuuaau skrev 2017-09-10 10:44:23 följande:

Har fått ljust rosa flytningar.. en vecka före BIM. Tror ni att jag får tidig mens nu eller vad kan det vara? :(

Låter som en nidblödning :)!! Hur många dagar sedan äl ?
  • Wuuaau
    Njcm skrev 2017-09-10 11:45:48 följande:

Låter som en nidblödning :)!! Hur många dagar sedan äl ?

Vågar knappt hoppas på nidblödning. Fick inte det med första.. det är ju sjunde försöket nu och jag ger ju snart upp hoppet och då känns det för bra för att vara sant med en nidblödning.

Just nu är jag ÄL+7. Brukar nidblödningen komma bara en vecka efter ÄL? Har hört att man kan förväxla den med mens annars och då är ju en vecka efter ganska tidigt.
Svar på tråden Vi som vill plussa i september