• LillaAw

Vi som vill plussa i september

Smiile skrev 2017-09-09 07:43:45 följande:

Hej på er! Hoppas in här och håller tummarna för oss alla som vill plussa denna månad. Jag hade ÄL 4/9 och BIM 18/9. Det här är tredje försöket på vårt 2:a barn. Denna månad har jag kört med CB ägglossningsstickor och prickat in ÄL-dagen. Nu får bara tiden visa om vi klarade det:)

Spännande! Jag har också bim samma dag som du den 18/9 :) dagarna går sååå långsamt nu! Tänkte du testa på bimdagen? Jag hade också äl den 4. Håller tummarna för oss båda!! :)
  • LillaAw
    Smiile skrev 2017-09-09 19:35:30 följande:

Åhh vad roligt att höra!! Jag vill jätte gärna testa redan nu, men har inga känningar alls typ..bara lite yrsel då och då. Kände inte något speciellt när jag väntade mitt 1:a barn heller så nu är det bara att vänta..

När tänker du testa? Vi kanske kan göra det samtidigt?

Ja men absolut. Jag har tidigare testat flera dagar innan bim och försökt tolka skuggor på testen men den här gången tänkte jag vänta till bim och testa. Är en testoholic så kommer bli tufft att inte testa innan men jag har bestämt mig haha. Jag känner inte heller något än, brukar få mycket PMS och bröstspänningar innan mens men än så länge känner jag inget.. :)
  • LillaAw

Vad jag har läst så kan ägget börja fästa i livmodern en vecka efter äl så det borde ju vara nu för dig:) säkert olika när det sker.

• LillaAw
    Wuuaau skrev 2017-09-12 07:58:26 följande:

Åh jag blir så ledsen. Nu verkar mensen komma.. brunaktiga flytningar 5 dagar innan BIM. Dom brukar komma 2 dagar innan som tidigast.. fan att det aldrig ska ta sig. Går sönder varje gång..

usch lider med dig..:( Det kan inte vara nidblödning då eftersom det är så långt till mens?
Svar på tråden Vi som vill plussa i september