• Wuuaau

Vi som vill plussa i september

En tråd för oss som vill plussa i september!

Nu blir det sjunde försöket för vår del. Det är hjärtskärande varje gång mensen kommer men det är väl bara att hoppa på bebis-fabriks-tåget igen. Hur många är med mig? När har ni äl alt. BIM?

Äl 5/9

BIM 19/9

• Svar på tråden Vi som vill plussa i september
  • Tuttifrutti17

Tycker ni dessa test ser positiva ut? Tog dom mitt på dagen. Hoppas ju att det är nånting:) men tog ett clearblue med veckoindikator som visade 'inte gravid' blir helt förvirrad? :/
  • jennie08
    Njcm skrev 2017-09-04 13:19:26 följande:

Åh det ser livande ut !! Mina äl tester har varit positiva i 4 dagar nu !! Och har bim idag! Svullna bröst , enorma och mensvärk i två dagar nu men varken spottings eller mens . Håller timmarna för dig :)

Har köpt gravtest så ska testa snart. Är så nervös.

Har du testat?
  • Njcm
    jennie08 skrev 2017-09-04 16:36:48 följande:

Har köpt gravtest så ska testa snart. Är så nervös.

Har du testat?

Gör de :D nej alltså jag har fått äl flytningar och kissignödig hela tiden så tror jag har äl ?! På dag 29 !
  • jennie08
    Njcm skrev 2017-09-04 17:43:52 följande:

Gör de :D nej alltså jag har fått äl flytningar och kissignödig hela tiden så tror jag har äl ?! På dag 29 !

Ägglossning på dag 29? tycker det låter mer som graviditet :) eller hur långa cykler har du?
  • plussaiseptember

Jag har haft en tanke att det tagit sig denna gång då jag inte alls haft samma symptom som jag brukar ha innan mens. Brukar alltid ha röd/bruna flytningar några dagar innan och få ömma bröst och molvärk flera dagar innan BIM. Men dessa symptom har varit som bortblåsta tills för någon dag sen och det har inte alls varit samma molande värk som vid mens och inte samma känsla med ömma bröst!

Har alltid testat några dagar innan BIM men denna gång bestämde jag mig för att inte förs det!

Hade BIM idag, köpte ett test påväg hem från jobbet och jag tror jag har PLUSSAT ???? jag är så lycklig men det känns så overkligt ???? Min sambo inbillar sig att det är en synvilla men visst måste vän detta vara ett pluss! ????

• Charlieellerså
    plussaiseptember skrev 2017-09-04 19:13:00 följande:

Jag har haft en tanke att det tagit sig denna gång då jag inte alls haft samma symptom som jag brukar ha innan mens. Brukar alltid ha röd/bruna flytningar några dagar innan och få ömma bröst och molvärk flera dagar innan BIM. Men dessa symptom har varit som bortblåsta tills för någon dag sen och det har inte alls varit samma molande värk som vid mens och inte samma känsla med ömma bröst!

Har alltid testat några dagar innan BIM men denna gång bestämde jag mig för att inte förs det!

Hade BIM idag, köpte ett test påväg hem från jobbet och jag tror jag har PLUSSAT ???? jag är så lycklig men det känns så overkligt ???? Min sambo inbillar sig att det är en synvilla men visst måste vän detta vara ett pluss! ????

Ett supertydligt plus. Grattis
  • Njcm
    plussaiseptember skrev 2017-09-04 19:13:00 följande:

Grattis kan inte bli tydligare pluss ????
  • Njcm
    jennie08 skrev 2017-09-04 18:02:06 följande:

Ägglossning på dag 29? tycker det låter mer som graviditet :) eller hur långa cykler har du?

Har två barn sedan innan och amningen varv nog rubbat min cykel .. om jag har 28 dagars cykel borde mensen komma idag. Men ingen mens utan äl flytningar, illamående, brännande och stickande och svullna bröst. Så vet inte hur jag ska göra? Hjälp någon ?! Vi myste på idag i fall att :)
Svar på tråden Vi som vill plussa i september