Avbrutet samlag?
Använder oss av kondom idag, inget annat skydd!
Har kört utan kondom några ggr, han kommer dock inte i mig..
Är risken ändå stor att av bli gravid?
Använder oss av kondom idag, inget annat skydd!
Har kört utan kondom några ggr, han kommer dock inte i mig..
Är risken ändå stor att av bli gravid?
Vill man absolut inte bli gravid ska man inte köra avbrutet heller. Att man känner sin kropp går inte alltid heller som man trott. Skiljde tydligen en vecka på min äl när jag "kände av att jag hafe" och när jag verkligen hade det. Dessutom sexade vi under en minut (och han kom inte) före vi satte kondomen på, blev gravid ändå! Så försatsen kan ha stor verkan, och din kropp kan ljuga mycket när du har äl.
Så du tog tempen varje dag och hade sex en grön/"säker" dag och blev ändå Gravid?
Har själv kört med p-dator nu i flera år och har sex de gröna dagarna och aldrig blivit gravid
Jag och min Sabo körde med säkra perioder ock avbrutet i över tre år och det fungerade jätte bra men vi hade några extra säkerhets dagar i början och slutet av dom ordinarie dagarna då jag inte kom i henne men hon hade sten koll på masen och tempen och kondom använde vi vid ÄL.
kör analt, den metoden har aldrig svikit mig o frun
Att köra med avbrutet eller inte det viktiga är att man tar det på allvar ska man köra med avbrutet så får man dra ut INNAN det kommer.
Jag har själv använt mig av det väldigt mycket utan problem och vill hon att man ska fortsätta får man rulla på en kondom.
Man kan ju inte säga förlåt att jag sprutade i dig du ville ju fortsätta....
Tack för alla svar! ????
Jag vet ju ATT det kan hända o då är det så men så länge det inte gör, ja det är bra det å!!
Det verkar ju vara lite blandat ändå men fler som klarar sig än att det faktiskt händer något. :)
Vill man absolut inte bli gravid ska man inte köra avbrutet heller. Att man känner sin kropp går inte alltid heller som man trott. Skiljde tydligen en vecka på min äl när jag "kände av att jag hafe" och när jag verkligen hade det. Dessutom sexade vi under en minut (och han kom inte) före vi satte kondomen på, blev gravid ändå! Så försatsen kan ha stor verkan, och din kropp kan ljuga mycket när du har äl.
Du kan inte lite på att du känner när du har ägglossning. Räkna dagar från blödning.