Ivf rmc linköping hösten 2017
Förstår det. Jag sprutade 16 dagar inget roligt alls. Hoppas det är få dagar kvar nu för dig. Lycka till i morgon på vul ????
Förstår det. Jag sprutade 16 dagar inget roligt alls. Hoppas det är få dagar kvar nu för dig. Lycka till i morgon på vul ????
Hur har det gått idag? Är nyfiken ????
Åh vad roligt att höra, grattis! Det kan ju bli fler ändå på plats som det var för mig.
Då är du först ut med äggplock den dagen, säkert redan vid åtta. Vet du vilken läkare du får?
Jag drack massor av juice på morgonen, man får ju medicin som man kan må illa av så det är bra att boosta blodsockret rejält.
Ska ni åka tidigt på morgonen eller åker ni upp ikväll. Första gången åkte vi på morgonen men tyckte det var så stressigt så denna gången låg vi över på hotell.
Hoppas hoppas det finns massor av fina ägg nu i morgon. Jag väntar med spänning om att få brev om någon klarade sig till frysen.
Nu är plocket gjort! 13 ägg blev de, hoppas många befruktas! Återföring på fredag! Upplevde inte alls det jobbigt vilket var skönt! Nu är det ömt och lite molande värk! Kämpa nu äggen!
Härligt att höra !! Skönt att det gick bra. Vilken läkare hade du ?
Hade Susanne med, både vid uttag och återföring. Väldigt trevlig och man får förtroende för henne. Nä inga telefonsamtal idag ????Hur mår du idag? Öm?
Jag känner som mensvärk men det kan vara en biverkning av Litnuius så jag börjar bli lite orolig. Testade mig igår och det var negativt kunde inte hålla mig.
Men som sagt har inte testdag förrän 23 okt så får försöka hålla mig lugn.
Hoppas allt går bra för dig idag :) och att det är många av äggen som har blivit befruktade så de har chans att hamna i frysen :)
jag fick reda på igår att endast två av mina ägg hamnade i frysen, hade hoppats på fler. Jag borde ha BIM runt den 18 okt.
Nu är jag ruvare! Var väldigt orolig för att jag skulle vara överstimulerad fåniga har haft väldigt ont i magen och över äggstockarna men det såg bra ut! 11 ägg hade blivit befruktade, hade inte räknat med så många så är glad! Hoppas nu många överlever över helgen! Nu börjar väl den värsta tiden...
Välkommen till nästa fas :) Fast det är den värsta.
Roligt med så många befruktade ägg och hoppas det blir lika många efter helgen. När fick du testdag ?