Ivf rmc linköping hösten 2017
Det ska bli skönt att bara njuta stressfritt av julen & vår 10årsdag som ligger runt hörnet :)
Hur ser läget ut för dig just nu hanna8911?
Vad mysigt med 10-års dag!! Stort grattis till er!!
Det ska bli skönt att bara njuta stressfritt av julen & vår 10årsdag som ligger runt hörnet :)
Hur ser läget ut för dig just nu hanna8911?
Tack :) Hur går det för dig, börjar det närma sig ?
Kommer du få gå på en till kontroll nästa vecka? Ja det var nervöst med upptiningen men de sa att det är väldigt ovanligt att de inte klarar det, men det hjälper ju inte nu innan man vet.
Åh spännande. Hoppas det gett utslag nu för dig ! Insättning nästa vecka ????
Testdagen var i lördags och clearblue digital visade v2-3 så allt stämmer hittills. På tisdag den 19 dec har jag mitt första vul för att se om graviditeten sitter rätt. Är så nervös att det ska vara utomkveds igen
Äääääntligen ska vi få komma på det första mötet på rmc! Jag ringde idag och kunde fått en tid redan imorgon! Dessvärre har jag provskrivning just imorgon, men vi fick tid på måndag! Känns så härligt! Jag hade nästan gett upp tanken på att vi skulle få en tid innan jul. Vi ska träffa Karin Gunnarsdotter, någon som haft henne och vad tyckte ni i så fall?
Lite samma som mig. Inget utslag på morgonen men utslag på eftermiddagen och tydliga känningar. jag fick ta sprutan, tror de kommer säga samma till dig :)
Blir det spruta idag blir det nog insättning runt den 19/20 dec :)
Så spännande, uppdatera gärna vad de sa!
Hoppar in här.
Började läsa er tråd häromdagen.
Fick samtal från Lkpg i tisdags efter remiss från gallerian (där många va er andra också tycks gå). Ska på första besöket på torsdag nästa vecka (21/12) och är sååå nervös.
Har med sambo försökt få barn i två år, dock bukopererad ggr flera som bebis och tonåring och har ev ådragits en sactosalpinx på höger äggledare och isåfall måste den opereras bort innan ivf. Har egentligen inget hinder annars men en operation är inte gynnsamt med all ärrvävnad som finns sedan tidigare operationer. Har inte lyckats med varken kalendernetoder eller stimulerande behandling med letrozol och äl-stickor. Verkar som om ivf är sista utvägen och så glad att några av er har lyckats, det ger hopp!
Ja jag har förstått det, såg att du skulle den 20e men förstod inte om det för återinföring eller äggplock då? förlåt men orkar inte backa tillbaka i tråden och leta.. :)
Jag hoppas verkligen jag slipper op :/ inget jag vill gå igenom men måstes det så gör det ju..
Det gick nog åt skogen denna gången med
Började blöda i går o dag med. Blir och testa sig igen på måndag