waldesten16 skrev 2017-09-19 09:31:49 följande:
tyvärr kan det inte det. Jag har en hög äggreserv vilket gör att mina "små äggblåsor" stör stimuleringen för att de växer men inte tillräckligt så de utvecklas till den storleken som behövs. De sa bara att vissa kvinnor är det svårt att stimulera för de aldrig riktigt vet hur man kommer svara på behandlingen.
De sa återigen att det är väldigt sällsynt det jag var med på förra behandlingen att det inte blev några ägg alls. När jag var uppe på äggplocket tyckte jag de sa att de hade tömt 20 ägg blåsor men nu läste de ur journalen och det var 40 äggblåsor som var tomma. Han bara beklagade att det blir så här för mig.
Hur går det för dig? Ska du börja med sprutor snart?
Okej. Men då hoppas jag att de höjer din dos imorgon och att småblåsorna växer till sig med! Måste tänka positivt, annars går man ju under i allt det här!
För mig går det okej. Idag har varit en dålig dag med konstant huvudvärk som jag tror beror på sprayet. Mensen är på g, kommer antagligen imorgon eller övermorgon sen är det vul och prover på måndag och sen hoppas jag att jag får börja med sprutorna nästa vecka kanske! Men försöker inte ha för höga förhoppningar kring något just nu...