Ivf rmc linköping hösten 2017
Ja de ville ha en ny koll på måndag! Hoppas det hänt lite tills dess! Lär väl bli positivt på äl-test typ onsdag nästa vecka sen insättning veckan efter!
Ja de ville ha en ny koll på måndag! Hoppas det hänt lite tills dess! Lär väl bli positivt på äl-test typ onsdag nästa vecka sen insättning veckan efter!
Hej!
Det gick bra! Slemhinnan var 9.7 mm och det fanns två blåsor, en på 18mm och en på 19mm. Så nu väntar jag bara på att testet ska slå om! Borde ju göra det imorgon eller på onsdag och hade det inte gjort det tills på torsdag så skulle jag ringa och får nog då ta Ovitrellen då. Men hoppas såklart att det slår om av sig själv imon eller onsdag! Hur går det för dig? Har den officiella testdagen varit än?:)
Äääääntligen ska vi få komma på det första mötet på rmc! Jag ringde idag och kunde fått en tid redan imorgon! Dessvärre har jag provskrivning just imorgon, men vi fick tid på måndag! Känns så härligt! Jag hade nästan gett upp tanken på att vi skulle få en tid innan jul. Vi ska träffa Karin Gunnarsdotter, någon som haft henne och vad tyckte ni i så fall?
Hoppar in här.
Började läsa er tråd häromdagen.
Fick samtal från Lkpg i tisdags efter remiss från gallerian (där många va er andra också tycks gå). Ska på första besöket på torsdag nästa vecka (21/12) och är sååå nervös.
Har med sambo försökt få barn i två år, dock bukopererad ggr flera som bebis och tonåring och har ev ådragits en sactosalpinx på höger äggledare och isåfall måste den opereras bort innan ivf. Har egentligen inget hinder annars men en operation är inte gynnsamt med all ärrvävnad som finns sedan tidigare operationer. Har inte lyckats med varken kalendernetoder eller stimulerande behandling med letrozol och äl-stickor. Verkar som om ivf är sista utvägen och så glad att några av er har lyckats, det ger hopp!
Det gick nog åt skogen denna gången med
Började blöda i går o dag med. Blir och testa sig igen på måndag
Jag blöder än
Nu måste jag vänta två menscykel innan vi får försöka igen
Ni som gjort FET innan, hur många dagar efter sattes ert ägg in? Jag fick glad gubbe på torsdagen och sätter in på onsdagen!