Ivf rmc linköping hösten 2017
Ni som gjort FET innan, hur många dagar efter sattes ert ägg in? Jag fick glad gubbe på torsdagen och sätter in på onsdagen!
Ni som gjort FET innan, hur många dagar efter sattes ert ägg in? Jag fick glad gubbe på torsdagen och sätter in på onsdagen!
Jag fick glad gubbe söndag efm och satte in på lördagen.
Inte många dagar kvar nu ????
Det var nog för att de inte hade öppet på söndagen och då tog de dagen innan istället :)
Ur julfestsynpunkt kanske det är dumt fast ändå inte om du kan gå och ha roligt ändå. Jag frågade om jag kunde påverka resultat på något sätt. Elisabeth på RMC sa nej förutom att göra saker som gör dig glad :) Så det var det jag och min sambo gjorde :)
Har du bestämt dig om du kommer testa tidigt eller inte ?
En fråga till er som bor i Jkpg. Jag ska nu ringa och skriva in mig på MVC och vet inte vilken jag ska välja. Jag bor i Barnarp och närmast är Råslätt och Norrahammar (som just nu är på råslätt). Jag jobbar i stan centralt så där är västers mottagning närmast. Hur ska jag tänka? Ska man välja den närmaste, har fått lite dåliga vibbar av dem så det är därför jag tvekar.
Har nu varit på mitt första vul v7 6+0 och fick då se att graviditeten satt rätt och kan andas ut att det inte är utomkveds. Fick även se ett litet hjärta picka ???? blev så glad. Kan inte förstå att det är sant. Ska tillbaka den 4 jan för fortsatt koll. Ikväll ska jag bara njuta
Nu är min återföring gjord! Gick supersmidigt! Blaston hade börjar krypa ur sitt skal som de sa så nu hoppas vi denna vill stanna hos oss!
Åh vad härligt att höra! Tänk på att ha roligt nu :) Denna gången är det din tur. När blir din testdag ? Vilken läkare hade du? Sa de något om procentchans ? Kom ihåg att min också hade börjar krypa ur sitt skal och då var det 50/50 på att det skulle bli något.
Jag valde Norrahammar, men få gå på råslätt tillsvidare. Skönt att höra att bvc i Norrahammar är bra.
Så glad för eran skull!! Stort grattis och hoppas ni kan njuta ordentligt nu och koppla av lite mer :) när blir nästa ul??
För mig gick det bra, hade Elisabet och hon trodde till 99% att det är sammanväxningar/ärr mer än en sactosalpinx så någon operation är inte aktuellt. Annars såg allting bra ut, som jag hade räknat på så börjar jag troligen blöda nästa vecka (då är det stängt på Rmc) och då ska jag först stimuleras med provera för att cykeln inte ska bli lång (kan ha upp till 50 dagars cykler när jag inte stimuleras). Sen skall jag vänta på nästa mens innan vi börjar stimulera med menopur (dag 5) och orgalutran efter det.
Känns bra men i och med att jag aldrig varit gravid alls så är jag fortfarande orolig att det inte kommer funka...
Ja det känns bra! Det blir ju inte förrän nästa cykel så mer i början på februari någon gång.. lite lång väntan nu när man vill komma igång men ändå skönt att hinna förbereda sig mentalt. Ja min sambo är väldigt positiv i och med statistiken men jag vågar inte riktigt hoppas men ska försöka tänka positivt för annars funkar det väl inte pga det ;)
Har PCOS så de är ju lite rädda att överstimulera så har nog fått ganska låg dos (tror jag?)(112,5 E) så då blir jag ju också lite rädd att det blir få äggblåsor :/.
hur mycket tog du?
Det känns faktiskt jätteskönt att kunna bolla här och är så glad över det! :)
RD3 och Molvärk hela dagen...känns inte bra..