Ivf rmc linköping hösten 2017
Pratade med hon ssk som har lite annorlunda dialekt (kommer inte på vad hon heter). Föredrar att prata med Carola men men. Hon var så himla virrig att jag blev riktigt irriterad. meddelade att jag fått min mens redan förra veckan och att jag hade negativt på testet idag. Att jag vill försöka igen så snabbt som möjligt.
Hon svarar då " ja ska skriva en lapp har du inte hört något till nästa vecka får du nog ringa och kolla hur läkaren har tänkt".
Tyckte det svaret var under all kritik så jag sa att jag vill veta tidigare. Att jag vill veta om jag kan få tabletter för att snabba på min mens samt att jag vill ha ett stimulerad fet med letrozol eftersom jag inte alltid ägglossar. Vill ha allting klart för mig hur vi ska göra så alla recepten finns klara. Ska jag snabba på med mensen behöver jag få recept på tabletter och då ska man börja ganska snart i min cykel.
Att jag vill veta min läkares plan och vill göra planeringen nu och inte vänta en vecka. Så de ska ringa i morgon. Ville verkligen inte ge mig på det utan kändes märkligt att jag skulle höra av mig om någon vecka. detta var samma ssk som tyckte att jag kunde åka till Linköping från Jönköping för att hämta ut en spruta, bara för att de inte ville skriva ut recept i tid.
Frågade även om Trombyl och det använder de inte för att det inte finns någon vetenskaplig bevisning på att det fungerar.