Snultan skrev 2017-08-28 13:10:20 följande:
Aha. Men hoppas att det inte behöver ta så lång tid ändå så ni behöver kolla upp det. Man vill ju bara att det ska funka. Okej vi får se om den kommer eller inte.. jag minns inte ens om man hade några symtom så tidigt vid förra graviditeten? Minns du? Jag var dessutom sjuk då så det kanske tog över allt haha. Och illamåendet kom inte fören v 13.. så känns som att jag inte har några referenser.
Ja denna gång har vi kört med ÄL test och fick fin stegring. De första månaderna efter att vi började försöka kördr jag med äl test oxå sen tog vi en liten paus med det. Hoppas de va sista gången nu....
Ja tack det hoppas jag med!
Ja min första gravidite var super tydlig. Hade ont i brlsten så jag ej kunde sova på mage. Fick äte lite och mkt o hade lite små molande värk. Men tänkte att det lika bra kunde vara mensen.
Jag minns jag var irriterad o sa till min sambo. Jag önskar mensen bara kan komma nu eller att jag får reda på antal gravidtets veckor på stickan för att må så här utan att man vet varken ut eller in...
Hoppas också det var sista gången för er nu. Kan verkligen rekommendera clear blue med dubbel hormonindikator. Verkligen värt pengarna. Enkelt att avläsa och när jag läst på alla sidor så verkar det vara större chans att bli gravid med den eftersom den är säker. Men även eftersom den är tydlig.
Glad gubbe som blinkar ok hög fertilitet och snart är ÄL här. Dags att ha sex.. vår blinkade 4 dagar sen blev det en fast smiley alltså ÄL. tydligare än så kan det ej bli och då vet jag att jag har ca 5 dagar då jag är som mest fertil och vet exakt vilka dagar också.
Förstår att ni såklart testat det mesta men vill ge det aom ett tipa för har hört många som försökt med andra tester men efter clearblue dubbel indikator så blev de gravida. Vet ej om det är slump..men tror ej det.
Hoppas du slipper använda mina tips :)