Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hejhej!
Hoppar in här, fick spottings idag men ingen mensvärk så bara att invänta att helvetet bryter ut imorgon...
Beräknad ÄL 23/8
BIM 4/9
7:e försöket 1:a barnet
Hejsvejs!
Andra försöket med barn nr.2.
BIM i början på september.
Önskar oss Lycka till <3
Hejhej!
Hoppar in här, fick spottings idag men ingen mensvärk så bara att invänta att helvetet bryter ut imorgon...
Beräknad ÄL 23/8
BIM 4/9
7:e försöket 1:a barnet
Okej..nu kör Vi!
Håller tummarna för oss alla!:)
Hopp in! Fick mens inatt vilket gjorde mig mycket mer besviken än jag var beredd på.
Bim runt den 4 september, tredje försöket till första barnet.
Hopp in! Fick mens inatt vilket gjorde mig mycket mer besviken än jag var beredd på.
Bim runt den 4 september, tredje försöket till första barnet.
Hejsan!
Hoppar in i tråden jag också. Hade ett missfall i slutet på juni, vecka 10. Fick min mens för fem dagar sedan. Hoppas på ägglossning om en vecka?
Så BIM runt 1/9. Första barnet och jag längtar verkligen!
Hej!
Hoppar in här jag med 28år, BIM 1a september, andra försöket med 1a barnet. Just börjat med naturalcykels och tänkte testa med ägglossnings test den här månaden:) spännande detta!
Förra månaden fick jag operera för bartolinit vilket förstörde sexet hela månaden och lagom till de gick igen kom mensen???? Kör ni bara på eller har ni koll på era cykler?
Hoppar gärna oxå in.
Senaste mens 30 juni, men fick en mens till den 17 juli?? Testade negativt idag då jag enligt kalendern borde fått mens 28 juli, vet inte men kan mensen flytta på sig två veckor bara sådär??