Vi med BIM September 2017
Hopp in! Fick mens inatt vilket gjorde mig mycket mer besviken än jag var beredd på.
Bim runt den 4 september, tredje försöket till första barnet.
Hopp in! Fick mens inatt vilket gjorde mig mycket mer besviken än jag var beredd på.
Bim runt den 4 september, tredje försöket till första barnet.
Mina bröst spänner och gör ont, och flytningarna har börjat slå om till äggviteliknande. Beräknar att äl sker i slutet av denna vecka.
Har också börjat tempa, började i måndags så får se om det är något för mig. Informationsnörden i mig älskar sådana detaljer i alla fall. :)
Jag tror att äl skedde i fredags, får se om temperaturen fortsätter stiga och bekräftar det. Igår hade jag en liten blödning, idag lite kraftigare (men ganska slemmig) och med viss molvärk...
Alla dessa känningar alltså!
Nån som har testat att köra på tempkurva ist för äl test?
Ta de inte sig denna gång så tänkte jag börja köra det nästa period :) känns som att det är lättare än att köra med stickor.
Lr jag tänkte redan börja nu men mer seriöst efter mens. I morse låg min temp på 36,9 den bruka ligga på 36,2 så detta lär bli intressant :)
Dock få gärna min äl värk försvinna nu vill bara ligga ner med en varm kudde.
Kan någon förklara det här med att tempa? :)
Tempar man varje dag efter mensens slut eller vad är det man ska göra. Hihi
Bim runt måndag. Har inte särskilt många symptom, lite molvärk här, lite ömma bröst där, lite ont i svanken då och då. Fascineras över min förmåga att glömma vilka symptom jag brukar ha innan mens, så går och funderar på om allt är tecken på det eller ej Annars känner jag mig faktiskt lugn och avslappnad!
Just nu vet jag inte riktigt... Trodde att jag hade bim i början av veckan. Ingen mens, lite småblödningar på toapappret på morgonen som sedan har avtagit under dagen och inte alls varit av menskaraktär. Appen jag fyller i temperaturen i beräknar istället att ägglossning skedde torsdag-fredag förra veckan. Är idag på cykeldag 34 och jag har haft långa cykler förut även om det brukar hålla sig mellan 27-30 dagar. Önskar bara att de riktigt långa kunde hålla sig borta nu!
Har också haft sinnessjukt ont i brösten hela veckan. Känns som att de ska sprängas.
Nähä, mensen kom till sist i torsdags. Tack och lov var den ganska kort den här gången, den är på väg att ta slut. Hoppas på en mer normallång cykel denna gång och bättre lycka i oktober.
Grattis och lycka till alla ni andra!