Snultan skrev 2017-09-04 22:12:06 följande:
Ah jag är oxå jättetrött. Men inga nya symtom förutom dem jag skrev. Väldigt trött, molvärk och ömma bröst när man rör dem. Mer hungrig oxå föresten! Å jag tycker det är jättejobbigt att skära ner på te och pepsi max haha.
Nä jag är inte med i nån annan. Inte hittat nån trevlig grupp och här var så trevligt men osäker om jag ska gå med i nåt annat eller inte.. hur tänker du göra?
Ska med lägga mig nu, vi hörs imorn :)
Just det.. det med te och läsk har jag undvikit ett tag så dricker ej det. Men däremot älskar jag att dricka te på hösten och vintern. Finns inget mysigare än att sitta med en kopp svart te sånt där löste. Och kanske något gott kex till eller något. Hahaha längtar nästan..
Men har läst att man kan dricka typ många koppar te om dagen... eller?
Själv räcker det med 1 eller 2. Tror man fick dricka 3 koppar kaffe och 6 koppar te. Men är ej säkrr. Ska kolla upp det innan min te säsong sätter fart haha
Snultan skrev 2017-09-04 22:16:11 följande:
Föresten en annan sak jag börjat känna nu är att det sticker i mitt snitt-ärr. Antar att de blir så när livmodern växer, känns ibland som att trosorna har fastnat i ärret, de liksom svider.. men antar att det sticker i ärret i livmodern. Lite läskigt är de ändå. Kroppen är fantastisk.
Wow. Som du säger kroppen är verkligen fantastisk. Hur allt fungerar... mäktigt. Och att vi kan skapa ett barn. Vilken märklig mäktig kärleksfull grej att kunna göra. Det är verkligen ett mirakel!
Förutom det så hoppas jag du slipper känna av det lämgre fram. Tänker att det är nu mest omställning sker för kroppen men sen är den uppvärmd eller vad man ska säga?!
Hoppas du känner av det mindre snart.