• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Bellabelle
    Katten18 skrev 2017-08-23 15:21:06 följande:

Även jag hade ägglossning fredag/lördag, negativt test måndag eftermiddag.

Sen igår förmiddag har jag haft molvärk i magen, ilningar på vä. sida av svanken, ilningar vä äggstock (eller ja, vä sida där någonstans..)

9e försöket för vår del, slutade med p-piller 4/12-16 och har inte hänt något sen dess.. MEN, tänk om något hänt nu!?

Det där låter precis som jag! Ägglossning i söndags o känner sådär och även jag på vänster sida. Hoppas att något händer nu för oss båda! :D hoppas de blir 9e gången gillt för din del <3
  • evve88
    lyckligast80 skrev 2017-08-23 14:51:47 följande:

Tråkigt och ledsamt! Men om man ska försöka tänka något positivt och tröstande så händer det för att kroppen gör sig av med något som inte var bra... oavsett jobbigt såklart!

Vi håller tummarna för att det går nästa gång!

Ja det kan nog vara skönt att få tänka på annat, häng du med här. : )

Tack för omtanken <3 ja man tänker nog så tids nog. Så svårt att ställa psyket och kroppen att man helt plötsligt inte är gravid längre..

När har du BIM? :)
  • Katten18
    Bellabelle skrev 2017-08-23 15:31:34 följande:
    Det där låter precis som jag! Ägglossning i söndags o känner sådär och även jag på vänster sida. Hoppas att något händer nu för oss båda! :D hoppas de blir 9e gången gillt för din del <3

Håller tummarna för oss båda! :D

Jag vet inte när jag vågar testa mig.. testat mig BIM-5 i stort sätt varenda gång, har inte kunnat hålla mig längre...

Vill ju testa typ idag redan.

Känner mig även lite febrig, ögonen svider typ av trötthet. Man kan väl inte vara trött redan?

• Jokri85

Är metallsmak i munnen ett gravidsymptom?

Fick för mig att det kunde vara det... Men tror jag inbillar mig... är lite förkyld nu med så...kanske förkylningen som spelar mig ett spratt.

• lyckligast80
    evve88 skrev 2017-08-23 15:31:55 följande:

Tack för omtanken <3 ja man tänker nog så tids nog. Så svårt att ställa psyket och kroppen att man helt plötsligt inte är gravid längre..

När har du BIM? :)

Jag förstår det! :( Det får ta sin tid... <3

BIM 3sep, så nu går man bara å känner efter heeeeela tiden, nästan helt omöjligt att känna nåt nu så försöker att tänka på annat! Man blir ju knäpp tillslut.

Och sen när man väl blir gravid, ja då oroar man sig för MF istället... är 37 då oroar mig för mycket just nu:/

Har en son på 10 sen tidigare förhållande.
  • Victoria K
    Bellabelle skrev 2017-08-23 13:53:22 följande:

Molvärk hade jag från äl till plus (även efter) när jag blev gravid sist! Hade också ägglossning i söndags och har haft molande värk i magen sedan dess! Även i ryggen till o från och stickningar. De första symtomen är pga östrogen o progresteron sedan kmr de från hcg så man kan känna symtom redan direkt efter ägglossning :D

Oh, jag hoppas så mycket att det är graviditetssymtom! Håller tummarna för dig också!

Vi får höras av om molvärken för oss håller o sig... "bara" vänta o se...suck...
  • Victoria K
    Katten18 skrev 2017-08-23 15:21:06 följande:

Även jag hade ägglossning fredag/lördag, negativt test måndag eftermiddag.

Sen igår förmiddag har jag haft molvärk i magen, ilningar på vä. sida av svanken, ilningar vä äggstock (eller ja, vä sida där någonstans..)

9e försöket för vår del, slutade med p-piller 4/12-16 och har inte hänt något sen dess.. MEN, tänk om något hänt nu!?

Håller tummarna för dig! Det här är vårt 8:e försök, känns som en evighet...
  • Bellabelle
    Victoria K skrev 2017-08-23 16:36:54 följande:

Oh, jag hoppas så mycket att det är graviditetssymtom! Håller tummarna för dig också!

Vi får höras av om molvärken för oss håller o sig... "bara" vänta o se...suck...

Jaaa men precis! Hoppas så himla mkt att jag är gravid!

Tänk att bara några dagar kan kännas som en evighet. Man vill ju bara se de där pluset på stickan haha
  • anli00
    Jokri85 skrev 2017-08-23 15:38:34 följande:

Är metallsmak i munnen ett gravidsymptom?

Fick för mig att det kunde vara det... Men tror jag inbillar mig... är lite förkyld nu med så...kanske förkylningen som spelar mig ett spratt.

Absolut, hört många som haft d under sin graviditet!
  • Archimedes

Nu har jag kört äl stickor 1 vecka och fick fullt utslag i söndags så äl borde ha varit i måndags. Så nu är det väl bara att invänta bim 4/9. Tror jag väntar några dagar extra innan jag vågar testa eftersom jag fick ett tidigt missfall i början av augusti.

Svar på tråden Vi med BIM September 2017