Vi som börjar med IVF hösten 2017
Ni som vet era värden har ni frågat själva eller har de bara berättat?
Jag vet inga värden men har aldrig frågat heller????
Ni som vet era värden har ni frågat själva eller har de bara berättat?
Jag vet inga värden men har aldrig frågat heller????
Jag undrar, har sprutat nu i 4 dagar med menopur men känner absolut ingenting :( tänk om det inte växer några ägg överhuvudtaget ! Så nojjig, ska på UL i morgon kl.7
Otålig i väntan på mensen, hoppas börja med Menopur 2100IE på onsdag...Är livrädd för sprutor så det blir min man som får sköta det medan jag blundar:)
Nu har läkaren ringt tillbaka om fortsättning så det blir menopur, samma dos och orgalutran ,sen vul igen på onsdag :)
Har precis varit på första vul hos Gallerian för att se hur jag svarar på menopuren (sprutdag 6) och det blev inget roligt alls. Från att förra gången med Gonal F var överstimulerad med närmare 60 äggblåsor till att det inte har hänt något mer än att två äggblåsor är ca 10 mm. Hade cirka 35 stycken som var små, som de trodde inte kommer växa något mer utan mer ligger och stör stimuleringen. Slemhinnan var inte heller tillräckligt tjock.
Blir så ledsen varför kan det inte bara vara enkelt. De trodde att RMC Linköping kommer besluta om doshöjning och fler sprutdagar. Jag tillhör tydligen skaran med kvinnor som är svår att välja dos på. Nu får jag vänta tills de ringer i morgon och berättar om fortsatt behandling.
Någon som har erfarenhet av att inte svara på behandlingen utan fått justera med doshöjningar och fler sprutdagar?