Nu är bebisarna här! Bf Juli 2017
Här
Är Elvin 2 månaders dagen 20 juli
Här
Är Elvin 2 månaders dagen 20 juli
Vad gör man åt att det blir liggläge på bilden...aja iaf skitkul med alla bilder :)
Jag har insta! SaraMaria1978
Vill du följa så skriv det här först, jag godkänner inte annars, om jag inte vet vem det är! Följer gärna dig också!
Jag har bara 3 följare då jag använde det som collage för mina bilder... :) tog bort konto på fejan och allt för att det kändes som strunt alltihop vem som får mest likes och nä var inte min grej... har fejan hemligt för bilder nu bara
Jag följer gärna ändå, men förstår om du inte vill. Skickade en förfrågan iaf, hihi
Jag följer gärna ändå, men förstår om du inte vill. Skickade en förfrågan iaf, hihi
Lägger till er som har nämnt namn jag har iaf 4 följare. :)
Elvin bajsar inte på 2 dagar men det var tydligen normalt. Han har lite jobbigt äta... han smackar och tappar taget.... bäst att mata honom när han är trött innan middags sömn.....
hans ögon ser ut att titta på min panna än mina ögon. Normalt?
Jag själv har lite ont i magen nertill dels när jag ska upp ur sängen ...eller molande ...kan vara infektion men orkar inte ta tag i det.... kan ju gå över?
Att man får lite förhöjd temperatur är normalt, men blev så förvånad att jag ligger under min normala temp, kanske har med snabb viktnedgång att göra? Har gått ner 19kg på 9 veckor :) sen är det lite jobbigt för jag tror konstant saga har feber eftersom hon har så mycket högre temp än mig :DSå va jag under graviditeten, nu är det tvärtom. Svettas inget nu men har inte ont utav att det är kallt heller. Men som sagt, jobbigt att tro att saga har feber hela tiden då jag ligger mellan 35,1-35,7 och hon ligger på 36,7-37,0 :DDetta med ögonen är nog helt normalt, så gör min tjej med :) men detta med att du har ont i magen ska du kolla upp, att gå med en infektion i livmodern är inget som ordnar sig självt och kan va farligt. Vill du ha fler barn så är det definitivt något du ska kolla upp då man kan få skador utav en infektion som gör en steril.
Jag har inget preventivmedel nu...vill inte ha nåt. Har ett recept på p-piller liggandes, och får väl börja med det, men än sålänge har vi inte sex, så jag avvaktar.
Tjejer...jag har kommit in i en period när jag tänker på psd hela tiden. Läser tråd efter tråd om föräldrar som förlorat sina barn i det och är så fruktansvärd rädd att det ska hända. Oskar är ju i den åldern nu där flest fall av psd händer....fy, vad hemskt det är att tänka tanken att det kan hända..jag hade ju blivit helt förstörd.
Så glad att jag har larm, annars hade jag aldrig kunnat koppla av. Det ger ju en viss säkerhet, även om det inte är säkert att det går att rädda ändå om det skulle hända...