Nu är bebisarna här! Bf Juli 2017
Usch det låter som du har en tuff period även om kah inte hänger med riktigt i allt du skriver. Har kollen lämnat dig i kaoset där bebis inte mår bra?
Man blir ledsen över 112s felaktiga rekommendation att skaka ett barn jättemärkligt :( hoppas verkligen att ni snart kommer fram till vad som är orsaken till problemen så att han piggar på sig.
Och ja det är lite inaktivt här, tror att man har så mkt ändå så här i början. Mkt att ta in, hantera, lära sig mm.Menar du att du inte kan göra allt du vill? Får du stöd av bvc mm, så här ska du inte behöva ha det/må. Kram!
Jag kan göra allt jag vill....se på film till och med utan att bli störd... menar han är seg å äter dåligt... min stackars bebis.... vill sluta med lanzo... barnet är som ett spöke. Innan var han pigg å glad. Men en sak oroade mig å det var att han hade epilepsi liknande anfall....men läkarna tror inte det när dom undersöker honom vid tillfället. Finns det nån anledning att oroa sig när han spänner sig med nacken till vänster. Stel.
Lr okontaktbar och vaknar inte vad man än gör även om man kämpar att väcka ungen i 10 min