Nu är bebisarna här! Bf Juli 2017
Jorå, det är bra här!
Rent psykiskt mår jag bra efter förlossning och sådär. Är inte ostabil på nåt sätt, inte mer än vanligt...
Det som gör att jag blir lite knäpp, stressad och irriterad är att vi alla är hemma här hela tiden. (Precis som hos dig)
Vädret är dåligt och de andra barnen vill typ inte vara ute. Evigt tjat och bråk varje dag om att de måste gå ut. Äldsta sonen är fruktansvärt krävande, så det blir en del tjafs och dålig stämning. DET blir jag grymt trött på.
Hade bara sommaren varit bra så hade man kunnat hitta på mer och åka till havet och så.... jag blir extremt rastlös och är ju en sån person som får panik av att vara hemma hela tiden!!
Visst..glömde..jag är också extremt rädd för psd som jag skrivit innan. Det gör att jag får lite ångest för nätterna. Tycker det är så jobbigt att somna ifrån bebis.
Idag har vi också bestämt att byta namn på Olle...blir lite knasigt eftersom han hetat det i snart 6 veckor (och i 20 veckor i magen).
Det blir en Oskar istället!
Men jag kommer välja Elvin Victor efter min morfar istället.... vilket tjat från släkten att det skulle vara Oscar :)