Snorhyveln skrev 2017-08-12 11:05:55 följande:
Javisst, har börjar slappna av lite men är fortfarande lite orolig o tänker att jag inte ska hoppas för mkt :)
Mailade med en barnmorska här om dagen om att mina sympton försvann o att de hade smått kommit tillbaka, hon tyckte det var positivt o ville att jag skulle be min BM om UL (som jag redan gjort) :) så fjag håller alla mina tummar och tår!!
Hahaha.. ja Gud! Jag tror jag hatar varenda människa som korsar min väg, usch vilken argbigga man kan bli, men antar att det också har o föra med att de är lite jobbigt utöver hormonerna :/ sambon får en del avhyvlingar han me, men han förstår varför som Rur är :)
Har du molvärk/växtvärk?
Jag har en liknande känsla till o från, mest från och är de som gör mig mest osäker just nu..
sist hade jag sån mensväkig växtvärk i magen att man vart helt slut, nu är de mest ingenting?!
Jag vet vad du menar, man vågar inte va för glad och hoppas för mkt. Men snart så kan vi kanske slappna av lite mer när vi varit på UL!! Hoppas hoppas för oss båda :) nån gång borde det ju vara vår tur!
Haha, vad skönt att det inte bara är jag som blir så arg!! Krävs inte mkt för att man fullständigt exploderar. Mamma går mig på nerverna så in i just nu! Och hon vet ju inget än så hon tycker bara jag är sur. Sambon förstår ju såklart men får kanske lite mkt skäll ibland ;)
Ja, någon slags molvärk har jag. Det spänner ganska mkt & magen är väldigt svullen. Står ut rätt rejält, speciellt på kvällen. Idag har jag en ganska jobbig lite skarpare smärta på höger sida. Hoppas det är ett ligament! Man inbillar ju sig att det skulle sitta fel och sitta i äggledaren eller nåt.. såklart :(
Hade du molvärk sist så här tidigt?
Kan ju va så också att det är lättare för livmodern att växa iom att den gjort det förr? Så det är därför det inte spänner lika mkt kanske..
Jag gjorde lite anteckningar sist och då stämmer det rätt hyfsat med hur jag känner nu. Förutom att brösten är nästan som vanligt.. och jag är surare nu!
Alltså, detta analyserande!! Hopplös är man ;)
Ska på kalas för sambons mormor idag, nog det sista jag vill idag. Känner mig liksom arg i förväg på alla människor. Fy så hemsk man är @)