• Kakan53

BF april 2018

Då har man fått plusset på stickan och ska ta en till nästa vecka för säkerhetsskull.
    Nu börjar den långa vandringen mot en till bebis i familjen.
    Har en sin på 3 år sen tidigare.
    Jag minns väl förra graviditeten, länge efteråt (alltså flera år) var vår tanke att det inte kommer att blir fler. Dels av anledningen att jag kände att jag inte alls var gjord för att vara gravid men sen tyckte vi att förlossningen var en sjukt otäck upplevelse. Problemet är att min förra graviditet gick fantastiskt bra, inga problem att tala om likaså förlossningen. Så vi har vart oroliga att denna då ska bli värre, för den kan knappast inte bli bättre.
    Men nu får vi se..
    otroligt glada är vi att det lilla lilla klumpen i magen är där den är nu, men oron sitter i lite.

Har börjat få lite illamående, ont i brösten och stickningar/dragningarna livmodern. Så allt är väl som det ska antar jag.

Några fler som vill dela resan mot april och ett nytt tillskott?

• Svar på tråden BF april 2018
  • Joseeefiine

Hej! Har idag varit på VUL v 6+2 (7) och fått ett se ett litet frö där hjär tar börjat ticka. Så härligt! Håller tummarna att allt går vägen nu bara. Andra barnet, är 28 år. Bf 2/4-18. Grattis till er alla!

• Glitterlim
    Amazinglife skrev 2017-08-09 23:51:15 följande:

Hej alla! Väntar barn nr 2 i april :) ser att fler ammar syskon, så kul! Det gör även jag :) vill gärna va med i fb gruppen, men hur skickar man adress i PM?

Klicka på mitt alias här och när du kommer in på min profil "nytt meddelande" :)
  • Glitterlim

Har skickat inbjudan till er som pm:at eller skrivit er mejl här, bara att ni som är intresserade av att vara med i den hemliga gruppen på facebook hör av er till mig! :)

• Snorhyveln
    Joseeefiine skrev 2017-08-10 10:33:49 följande:

Hej! Har idag varit på VUL v 6+2 (7) och fått ett se ett litet frö där hjär tar börjat ticka. Så härligt! Håller tummarna att allt går vägen nu bara. Andra barnet, är 28 år. Bf 2/4-18. Grattis till er alla!

Åååhhh! Grattis va mysigt <3

Fick du VUL så tidigt?
  • Elliot1
    Glitterlim skrev 2017-08-10 10:42:44 följande:

Har skickat inbjudan till er som pm:at eller skrivit er mejl här, bara att ni som är intresserade av att vara med i den hemliga gruppen på facebook hör av er till mig! :)

Hej jag såg ditt mail men jag kan inte öppna sidan.. Kan man bjuda in direkt via FB om jag skriver mitt namn till dig i PM?

• Mawie
    Elliot1 skrev 2017-08-10 10:59:03 följande:

Hej jag såg ditt mail men jag kan inte öppna sidan.. Kan man bjuda in direkt via FB om jag skriver mitt namn till dig i PM?

Får upp precis samma när jag går in!?
  • Glitterlim
    Mawie skrev 2017-08-10 11:34:59 följande:

Får upp precis samma när jag går in!?

Hur ser din profilbild ut på facebook? Hittar dig nämligen inte där när jag söker.
  • GravidFetaMorsan

Har precis fått positivt! Om appen räknat rätt så har jag bf 22 april :)

Grattis till er alla!

Jag kommer tyvärr inte att vara med i hemliga gruppen på Fb just nu, kanske längre fram. Men jag stannar såklart här på fl :)

• Franksmamma

Hej, jag vill också vara med här :)

Är 30 år och har BF 8 april, plussade i måndags när jag vaknade och kände det i hela kroppen och köpte ett test på väg hem från jobbet. En överraskning för oss, men en välkommen sådan. Vi har en son som är född juni 2014, när jag väntade honom hittade jag en mammagrupp här på familjeliv och vi har fortfarande kontakt! Kul att återigen få följas åt med andra som är precis lika i graviditeten :)

Svar på tråden BF april 2018