AishaK skrev 2017-08-06 19:41:54 följande:
Okej tjejer.... jag kunde inte hålla mig med att testa. Och jag är gravid!!!! De blev två tydliga streck. Jag åkte och köpte ett digitalt med och där stod det gravid 1-2veckor. Fan jag som drack igår :( på riktigt nu tjejer. Tror ni det kan ha tagit någon skada? Är super glad för graviditeten med super ledsen för alkoholen igårkväll. Jag är alltså på äl+10.
Jag har läst i tråden ett par dagar, men inte skrivit något. Har ett barn på ett år, vi ska försöka få syskon nu. BIM runt 8-9/8.
Men, jag blev oplanerat gravid med vår son. Var på gyn och gjorde en konisering, men var fundersam på om jag var gravid då och frågade överläkaren som sa att "nejdå du är inte gravid, du har äl-flytning nu". Samma vecka var vi på 70-års fest, med massa drinkar och annan alkohol. Jag tänkte att om läkarn säger att jag inte är gravid så är det så. Men det var jag. Och jag var alltså full alldeles där i början av grav., och gjorde en konisering.
men det gick bra för oss och vår son kom ut frisk och hel. Jag tycker inte du ska oroa dig mer för alkoholen, det kommer gå bra.
Grattis till plus!