Någon som planerar barn nr 4?
Vi kommer att börja försöka få till ett syskon till våra barn födda 04,09 och 10.
Någon annans som också ska försöka sig på barn nr4
Vi kommer att börja försöka få till ett syskon till våra barn födda 04,09 och 10.
Någon annans som också ska försöka sig på barn nr4
Grattis!!!!
Så kul för er.
Jodå gått bättre denna månad. Plussade i fredags, tydligt plus. Har "bim" imorgon onsdag. Har haft väldigt oregelbunden mens innan 27-40 dagar. Men oftast runt 30 dagar så det jag gått efter.
Vet ju dessutom när jag hade äl ????
Vilken vecka är du i scorpio?
Jodå gått bättre denna månad. Plussade i fredags, tydligt plus. Har "bim" imorgon onsdag. Har haft väldigt oregelbunden mens innan 27-40 dagar. Men oftast runt 30 dagar så det jag gått efter.
Vet ju dessutom när jag hade äl ????
Vilken vecka är du i scorpio?
Hoppar in här!
Vi har 3 tjejer.. 7 år, 5 år och 6 månader.
Vi vill ha en till, planerar inte in med ägglossning som vi gjorde med minsta då det tog sig på första försöket med ägglossningstest.
Den här månaden hade vi sex samma Dag som jag hade ägglossning (tog test efteråt för jag kollade min app där jag fyller i mens så jag iaf håller koll på den.
Nu är jag sådär ivrig och nervös, mensen är beräknad om 9 dagar :)
Har haft ägglossningsmärta sen i söndags, var likadant med yngsta.
Hej! Jag har tre barn på 7,6 och 1 år och nu vill vi ha en liten fyra. Är på Äl +7 och har en cykel på ca 31 dagar. Har haft int i brösten sedan innan Äl denna månad och det kvarstår men annars inga symptom. Får se lite när jag testar. Vi var rejält aktiva runt Äl iallafall. Det tog sju månader att få till förra barnet så jag tänker att vi kommer att gå vänta. Hur har ni andra det?
Hoppar in här!
Vi har 3 tjejer.. 7 år, 5 år och 6 månader.
Vi vill ha en till, planerar inte in med ägglossning som vi gjorde med minsta då det tog sig på första försöket med ägglossningstest.
Den här månaden hade vi sex samma Dag som jag hade ägglossning (tog test efteråt för jag kollade min app där jag fyller i mens så jag iaf håller koll på den.
Nu är jag sådär ivrig och nervös, mensen är beräknad om 9 dagar :)
Har haft ägglossningsmärta sen i söndags, var likadant med yngsta.
Hej! Jag har tre barn på 7,6 och 1 år och nu vill vi ha en liten fyra. Är på Äl +7 och har en cykel på ca 31 dagar. Har haft int i brösten sedan innan Äl denna månad och det kvarstår men annars inga symptom. Får se lite när jag testar. Vi var rejält aktiva runt Äl iallafall. Det tog sju månader att få till förra barnet så jag tänker att vi kommer att gå vänta. Hur har ni andra det?
Jag har bim på måndag. Måste testa på lördag är bjuden på fest. Men iof. Har jag redan sagt att jag kör bil.
Jag har 32 dagars cykel = lång väntan.
Jag har bim på måndag. Måste testa på lördag är bjuden på fest. Men iof. Har jag redan sagt att jag kör bil.
Jag har 32 dagars cykel = lång väntan.
Hej!
Hoppar in här jag med. Har tre pojkar födda 05,07 och 10 och planerar nu en fyra. Egentligen hade vi tänkt att starta i oktober/november men vi tjuvstartade den här månaden ;) Har inte så höga förhoppningar dock då vi enbart fick till det dagen efter äl. Har bim den 7/8 :)
Här fick vi oss en chock. Plussade i dag på första försöket.