Någon som planerar barn nr 4?
Vi kommer att börja försöka få till ett syskon till våra barn födda 04,09 och 10.
Någon annans som också ska försöka sig på barn nr4
Vi kommer att börja försöka få till ett syskon till våra barn födda 04,09 och 10.
Någon annans som också ska försöka sig på barn nr4
Ok e din mens beräknad idag? Kan ju ta nån dag innan de plussar oxå , Jag har äl nu , trots semester på Gotland å delar stuga med alla 3 barnen har vi lyckats få till de mån, ons , tor , å idag sön! Hahaha skall ha mens 13e tror jag så jag får gott vänta ett tag med å testa
Jo fick till de ett par ggr till , men av nån anledning känns de i mig att de ej lyckas :-/. Mycat81 .. Usch drygt förstår att du mor till Ella vill de, jobbigt när de blir negativt å ändå utebliven mens jag själv får bara vänta nu å se vad som händer.... vet föresten inte hur man gör för att kopiera nåns text så jag kan svara direkt på den hm hehe , :-O
Idag kom mensen på Bim + 4/5. Så nu har jag 32 dagar mellan mensen. Så bör väl räkna ägglossning på dag 16 alltså blir det nu 20 aug. Och Bim 5/9.
[quote=77896893][quote-nick]Mor till Ella skrev 2017-08-04 23:24:25 följande:[/quote-nick]Idag kom mensen på Bim + 4/5. Så nu har jag 32 dagar mellan mensen. Så bör väl räkna ägglossning på dag 16 alltså blir det nu 20 aug. Och Bim 5/9.[/. Men oj, fast e du säker den fortsätter blir bli så sen som 32 dagar? Jag menar även om den blev de denna mån, kan va tillfälligt, så va på Din vakt, å ha sex tidigare än du räknat ut nu oxå, så du kör regelbundet hela mån å inte bara då kring dag 16 ... jag blev nojjig igår , hade ju äl den 30e men tycker jag haft flytningar nu så blev sex igår igen för säkerhets skull :-O
[quote=77896893][quote-nick]Mor till Ella skrev 2017-08-04 23:24:25 följande:[/quote-nick]Idag kom mensen på Bim + 4/5. Så nu har jag 32 dagar mellan mensen. Så bör väl räkna ägglossning på dag 16 alltså blir det nu 20 aug. Och Bim 5/9.[/. Men oj, fast e du säker den fortsätter blir bli så sen som 32 dagar? Jag menar även om den blev de denna mån, kan va tillfälligt, så va på Din vakt, å ha sex tidigare än du räknat ut nu oxå, så du kör regelbundet hela mån å inte bara då kring dag 16 ... jag blev nojjig igår , hade ju äl den 30e men tycker jag haft flytningar nu så blev sex igår igen för säkerhets skull :-O
[quote=77897212][quote-nick]Mor till Ella skrev 2017-08-05 07:37:10 följande:[/quote-nick]Vi har sex varannan dag ca. Vi kommer ha sex varannan dag mellan dag 14 och 26. Så får vi hoppas på ett + då istället.[/quot Oki håller tummarna
Hur går de för er alla?
Hoppar in här.
Är på första försöket efter mf. Bim
28/8
Är tråden ännu aktiv ? Jag plussade denna månad iallafall
Är tråden ännu aktiv ? Jag plussade denna månad iallafall