Någon som planerar barn nr 4?
Vi kommer att börja försöka få till ett syskon till våra barn födda 04,09 och 10.
Någon annans som också ska försöka sig på barn nr4
Vi kommer att börja försöka få till ett syskon till våra barn födda 04,09 och 10.
Någon annans som också ska försöka sig på barn nr4
[quote=77853905][quote-nick]Annam85 skrev 2017-07-19 21:15:17 följande:[/quote-nick]Kul att vi är ett gäng ?
Vi hoppas på Bim någonstans i mitten på aug.
Juli försöket gick inte....
Äl stickor beställda och hoppas kunna få lite extra vägledning med dem, även om jag i regel känner av de ändå... Oki så spännande har läst om dessa äl stickor lite här inne bara vet dock ej hur de funkar
kanske får köpa de oxå , funderade på att checka tempen ocå , ligger normalt på 36.2 den ska väl bli högre vid äl Om jag fattat rätt? Känns lite ovisst nu när jag e äldre om de kan bli svårare att plussa än tidigare tänker jag ? Karln min e eld å lågor igen iallafall , skall dock resa till familjen nu på semestern lagom under äl Hahaha dela stuga med barnen :-O hmm hur ska detta gå haha få se hoppas vi får till lite mys ändå hehe
Hmmm mitt svar blev man flätat med din text :-/ skumt , inte så haj på familjelivs funktioner haha
Jag har testat med stickor och vi får väl se om det tog sig denna gången. Jag har haft mycket tankar på annat denna månaden(knöl i bröstet).
Men nej hu , varit vid läkaren?
Men nej hu , varit vid läkaren?
Jag var på mammografi idag och de tog cellprov på knutan. Så nu är det bara att vänta ca 1 vecka på svar.
[quote=77854063][quote-nick]skorpio skrev 2017-07-19 22:08:18 följande:[/quote-nick][/quote]
Tack <3
Testade idag negativt :( men ingen mens än.
Ok e din mens beräknad idag? Kan ju ta nån dag innan de plussar oxå , Jag har äl nu , trots semester på Gotland å delar stuga med alla 3 barnen har vi lyckats få till de mån, ons , tor , å idag sön! Hahaha skall ha mens 13e tror jag så jag får gott vänta ett tag med å testa
Heja heja skorpio
Hoppas att ni lyckats pricka, det låter ju som att ni fått till det en del trots trång stuga