Inlägg från: Charlieellerså |Visa alla inlägg
  • Charlieellerså

Någon som planerar barn nr 4?

Hej! Jag har tre barn på 7,6 och 1 år och nu vill vi ha en liten fyra. Är på Äl +7 och har en cykel på ca 31 dagar. Har haft int i brösten sedan innan Äl denna månad och det kvarstår men annars inga symptom. Får se lite när jag testar. Vi var rejält aktiva runt Äl iallafall. Det tog sju månader att få till förra barnet så jag tänker att vi kommer att gå vänta. Hur har ni andra det?

• Charlieellerså
    Mor till Ella skrev 2017-08-31 13:09:27 följande:

Jag har bim på måndag. Måste testa på lördag är bjuden på fest. Men iof. Har jag redan sagt att jag kör bil.

Jag har 32 dagars cykel = lång väntan.

Tack : )

Spännande, då är det nära. Några symptom?
  • Charlieellerså
    jesssicahansen skrev 2017-09-03 19:51:07 följande:

Grattis :)

Grattis!

Tack så mycket. Då vi hade räknar med att få försöka i några månader så känner jag att jag har svårt att få in att jag är gravid. Tog digitalt för att få läsa det med ord

Nu hoppas jag på fler plus här. : )
  • Charlieellerså
    puffen2009 skrev 2017-09-03 21:55:18 följande:

Jag har bim 8/9 :) Gör inget annat än att känna efter just nu. Men jag tror inte att det blev nåt, vi var en dag sena efter äl och det enda tecknet skulle vara att jag fått pms mycket tidigare än vanligt ;)

När är bf?

Håller tummarna att där är något ändå. Tänker du vänta och se om mensen kommer?

BF blir 16 maj
  • Charlieellerså
    Mor till Ella skrev 2017-09-03 20:50:18 följande:

Helt plötsligt nu fick jag mens på dag 29. Så nu är jag lite vilsen hur jag ska räkna.

Jag har också haft allt från 29-33 dagar sedan jag fick mitt tredje barn. Har räknat på att jag har 32 i snitt men nu kom Äl tidigare denna månad uppenbarligen. Hoppas det tar sig för er nästa månad
  • Charlieellerså
    puffen2009 skrev 2017-09-03 22:07:53 följande:

Tack! Nej jag tror inte jag kan hålla mig, kommer nog testa på onsdag då jag är ledig :)

Maj känns som en bra månad att få bebis :)

Ja, maj är bra. : ) Spännande, hoppas hoppas
  • Charlieellerså
    Mor till Ella skrev 2017-09-04 00:06:38 följande:

Jag tog ut min p-stav i maj förra året. Blev gravid i augusti och fick ett MA i börja av okt. Efter det har min kropp inte mått så bra. Tappade extremt mycket blod efter MA. Fick 2 påsar blod och 10 behandlingar med iv Järn. Så inte förren i april mådde jag bra igen. Sedan ville min man inte att jag skulle vara över vecka 27 när vi skulle åka på semester över jul i år, Så vi fick vänta att starta verkstaden till juli.

Vad tufft. Hoppas ni snart får ett plus nu
Svar på tråden Någon som planerar barn nr 4?