• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • Hmjn89

Beställt gravtest på nätet som väntas på tis-ons, BIM onsdag. Kunde inte hålla mig på veckohandlingen idag, köpte ett CB Plus och smet in på kundtoan... Döm om min förvåning när det bara visades ett lodrätt streck i testrutan men kontrollrutan var tom = ogiltigt test! Ytterligare 100 spänn i sjön och inga svar... Är nog inte meningen att jag ska testa förrän BIM ändå!

• Cheerful
    Milou3 skrev 2017-07-23 17:09:26 följande:

Ja vänta in sista bim-datumet och gör gärna en lista :) jag hade bim 20:e men fick punktligt mens då.

Åh nej vad tråkigt :(
    Hmjn89 skrev 2017-07-23 22:40:00 följande:

Beställt gravtest på nätet som väntas på tis-ons, BIM onsdag. Kunde inte hålla mig på veckohandlingen idag, köpte ett CB Plus och smet in på kundtoan... Döm om min förvåning när det bara visades ett lodrätt streck i testrutan men kontrollrutan var tom = ogiltigt test! Ytterligare 100 spänn i sjön och inga svar... Är nog inte meningen att jag ska testa förrän BIM ändå!

Så typiskt! Tog ett test i fredags (bim-3) som visade negativt, men fick på kvällen spottings(eventuellt nidblödning?) och nu är det bara att vänta under dagen och se om mensen kommer, blir ett test imorgon annars =)
  • Malinmana

Jag fick mens igår men trodde jag hade BIM ungefär 26:e . Har aldrig haft en cykel på 23 dagar förut men men :) Har haft två mf på raken, det första i februari och det andra i maj. Nu har jag fått tredje mensen sen senaste missfallet..

• Sere
    Malinmana skrev 2017-07-24 10:59:09 följande:

Jag fick mens igår men trodde jag hade BIM ungefär 26:e . Har aldrig haft en cykel på 23 dagar förut men men :) Har haft två mf på raken, det första i februari och det andra i maj. Nu har jag fått tredje mensen sen senaste missfallet..

Va tråkigt... jag fick oxå mens, igår. Hade missfall i mars . Vet hur det känns. Den desperata längtan efter att bli gravid igen...förtvivlan när mensen kommer...
  • Malinmana
    Sere skrev 2017-07-24 12:49:37 följande:

Va tråkigt... jag fick oxå mens, igår. Hade missfall i mars . Vet hur det känns. Den desperata längtan efter att bli gravid igen...förtvivlan när mensen kommer...

Visst känns det skönt att inte va ensam? Vilken vecka fick du mf? Jag fick i v 7 och 8. Man har ändå hunnit börja planera o drömma osv :( Önskar dig stort lycka till! :)
  • Walliwallan

Hej!

Hoppar in här! Försökt sen september 2016, blev gravid i december, missfall i februari (hade slutat utvecklats i vecka 6 upptäcktes i vecka 8) ett fruktansvärt och extremt utdraget missfall fick både piller och behövdes sen skrapas, var ganska skakad efter missfallet och började försöka igen i maj i år men det har inte velat ta sig!

Slutade dricka alkohol och började träna runt den 20 juni, har kört med CB Ägglossningstest (det dubbla) hade maximal gubbe den 14 juli. Har nu BIM på lördag! Nu jäklar hoppas vi att det tar sig denna gång!! Brösten är svullna och jag har haft en del andra grav symptom som kommitboch gått, men ni vet hur det är när man SÅ gärna verkligen vill vara gravid!

Tog ett gravtest imorse, CB som ska funka från BIM -5, det som det ska bli ett kryss i! Tycker att jag anar ett sträck!! Vad tycker ni?? Ska testa senare i veckan också men försöka hålla mig från att testa som en galning!! Hoppas!!

• Walliwallan

[quote=77867952][quote-nick]Walliwallan skrev 2017-07-25 09:00:22 följande:[/quote-nick]

Hej!

Hoppar in här! Försökt sen september 2016, blev gravid i december, missfall i februari (hade slutat utvecklats i vecka 6 upptäcktes i vecka 8) ett fruktansvärt och extremt utdraget missfall fick både piller och behövdes sen skrapas, var ganska skakad efter missfallet och började försöka igen i maj i år men det har inte velat ta sig!

Slutade dricka alkohol och började träna runt den 20 juni, har kört med CB Ägglossningstest (det dubbla) hade maximal gubbe den 14 juli. Har nu BIM på lördag! Nu jäklar hoppas vi att det tar sig denna gång!! Brösten är svullna och jag har haft en del andra grav symptom som kommitboch gått, men ni vet hur det är när man SÅ gärna verkligen vill vara gravid!

Tog ett gravtest imorse, CB som ska funka från BIM -5, det som det ska bli ett kryss i! Tycker att jag anar ett sträck!! Vad tycker ni?? Ska testa senare i veckan också men försöka hålla mig från att testa som en galning!! Hoppas!!

Oj, bilderna ser inte riktigt ut som dom gör i min telefon, ser inte alls något sträck nu typ! Men på telefonen syns det (och i verkligheten!) haha, ja det är väl bara att vänta och se!

• SaraochLion
    Walliwallan skrev 2017-07-25 09:00:22 följande:

Hej!

Ser absolut att det skulle kunna vara ett streck där! 

Vänta några dagar och testa igen så ska du se att du får ett + :)

• Mudcakemonster
    Walliwallan skrev 2017-07-25 09:00:22 följande:

Hej!

Jag tycker mig också se ett streck! Starkast på första bilden! Vad roligt! Vågar mig nästan på ett grattis :)
  • XAHHA92

Röda tanten kom ikväll, får hoppa över i nästkommande bim-tråd...

Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI