• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • Gravidönskan2017

Då kom mensen idag ;( så jävla jobbigt. Grattis till er alla andra som plussat.

Själv ska man äta choklad, titta på serier, ha ångest och förbereda sig inför nästa månad. Kommer det att bli en ny tråd för alla som tänker göra ett nytt försök nästa månad?

• Sere
    Gravidönskan2017 skrev 2017-07-23 14:12:07 följande:

Själv ska man äta choklad, titta på serier, ha ångest och förbereda sig inför nästa månad. Kommer det att bli en ny tråd för alla som tänker göra ett nytt försök nästa månad?

Tråkigt, samma här :(
  • Milou3
    Gravidönskan2017 skrev 2017-07-23 14:12:07 följande:

Rent procentuellt, hur många plussade i denna tråd?
  • Cheerful
    Milou3 skrev 2017-07-23 14:23:44 följande:

Vi är nog många som inte har haft bim ännu, jag har min imorgon... Men vore riktigt roligt att se lite statistik :o
  • Gravidönskan2017
    Sere skrev 2017-07-23 14:23:35 följande:
    Tråkigt, samma här :(
    Just nu känns allt så värdelöst :( håller tummarna att vi får vårt plus nästa månad.
  • Gravidönskan2017
    Lite svårt att svara på det med tanke på att alla inte haft sin BIM än. Men det har varit några stycken som lyckats plussa. Vi får se i slutet på denna månaden :)
  • Mudcakemonster

Har min bim den 30:de, så hoppas ännu på att höja procenten. Ska vi göra en lista på hur det gick?
  • Ciconiidae

Eftersom bara fyra av tio datum passerat så är det nog ganska liten procent än som fått plus. Jag håller hoppet uppe än, bim 27e.

• Celegans
    Ciconiidae skrev 2017-07-23 12:31:22 följande:

Jag har hadt känslan att jag är gravid. Men äl+10 och testet är fortf negativt. Känns tungt trots att det är första försöket.

Ja det är väldigt svårt att inte ha höga förhoppningar trots att man vet att det kan ta tid. :/ Men förhoppningsvis får vi alla ett plus tids nog..
  • Milou3
    Mudcakemonster skrev 2017-07-23 15:49:13 följande:

Har min bim den 30:de, så hoppas ännu på att höja procenten. Ska vi göra en lista på hur det gick?

Ja vänta in sista bim-datumet och gör gärna en lista :) jag hade bim 20:e men fick punktligt mens då.
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI