Bf mars 2018 följas åt?
Idag var illamående puts borta!!! Blir ju nervös! Nån mer som det bara har försvunnit så för?
Idag var illamående puts borta!!! Blir ju nervös! Nån mer som det bara har försvunnit så för?
Här har det enda symtomet jag har haft nästa försvunnit helt, mina ömma bröst.. Så nu börjar jag mentalt att ställa in mig på missfall igen..
Visst behöver det inte betyda något men känns inte så positivt tyvärr :( okej om ett symtom försvinner om något annat tar vid. Men att känna sig som vanligt känns ju inte så lovande :/
Har dina symtom också försvunnit? :( vilken vecka är du i?
Förstår om stressen blir högre av att inte känna något nu när du fick missfall förra gången. Du kanske har kommit in i spökveclorna? Brukar inte det vara från V.9-10?
Jag är inte så långt gången 4+6.. Men känns hemskt när det enda man har kännt, känner man knappt längre. Samtidigt som det är lite för tidigt att göra ett vul.
Var inom gynakuten idag då jag var så orolig för mina blödningar men man såg ett tickande hjärta och satte mig till 8+5, troligtvis blödde jag för att moderkakan håller på att formas och han såg massor med aktiva kärl som jobbar för fullt. detta känns så skönt, visst finns risk för missfall kvar då det är långt till vecka 12 men nu vet jag att det just nu tickar ett litet hjärta. nu ska jag sova hela natten!
Det känns helt underbart, kanske både jag och mannen kan få lite sömn nu när jag inte behöver väcka honom föra att prata mitt i natten och analysera allt! Hur mår du?
Vecka 6+3. Ser ut som vecka 13 tycker jag ;) hihi.
Jag myser av att magen syns lite även om jag gärna vill hålla det hemligt för omvärlden ett tag till Men det blir som det blir tänker jag
Håller tummarna för er med blödningar eller färgade flytningar.
Jag har mycket molvärk i magen idag... hoppas det bara är växtvärk, är i vecka 10.
Fler som har molvärk som har försvunnit och sen kommit tillbaka igen?
Har mitt inplanerade vul i morgon och nu börjar jag bli nervös.. Går in i vecka 8 i morgon (7+0), och har ju mycket fler symtom nu än förra gången då det var ett utomkveds. Men tycker ändå jag mår lite "för" bra. Har svagt illamående, men det ökar inte, och aldrig så att jag behöver spy. Ömma bröst, lite mer trött än vanligt, kissar ofta, men annars mår jag väldigt bra tycker jag.
Är ändå så rädd att det ska vara ett MA, eller ännu ett utomkveds.. Vet inte om jag vill ha med mig sambon på vul eller inte. Om det visar sig att allt är bra så klarar jag mig själv, men det skulle kännas skönt att ha honom där om det visar det att det inte går vägen..
Har redan bestämt mig för att jag ska kräva att vi får utredning om den här graviditeten inte går vägen. Vi började försöka i september förra året, så det kommer ändå vara snart 1 år sedan..
Men man ska ju inte ta ut något i förskott, det kan ju lika gärna gå bra. Förhoppningsvis får jag se ett pickande litet hjärta..