Bf mars 2018 följas åt?
Hej! Plussade igår
Vilken v är du i? Hur mår du?
Hej! Plussade igår
Ja den va en kvinnlig läkare på kvinnokliniken... ja det är verkligen jättehemskt. Det enda jag tänker nu är att fostret redan är dött känner mig jätte rädd och ledsen, första graviditeten någonsin för mig och jag känner mig helt ställd
Ringde imorse men då hade de redan slut telefontider... ska göra ett nytt försök imorgon men då åker vi iväg på husvagnssemester i en vecka, känns inte riktigt lika roligt längre med semester då allt känns så oroligt antingen så är det ju redan dött eller så är det tidigt man vill bara veta just nu så man får gå vidare och slippa oroa sig..
Lägg gärna till mig i grupperna på FB: Susanne Gustafsson
Några nära vänner till oss vill inte gratulera till graviditeten. De frågade bara "har ni kollat så där verkligen är något? För det hände "xxx", de gjorde ul och så var det tomt. Så det kanske är bäst att kolla det först..."
Sen började de prata om annat, som om inget hänt. Fy så ledsen, besviken och orolig jag är. De vill inte alls glädjas utan bara antydde att det skulle vara ofostrigt :( Det lugnar inte precis en som redan är orolig :(
Hej! Jag plussade den 3/7 och har bf 5/3 2018 :D
Hej allihopa!
Såg att det diskuterats om en länk till gruppen på fb! Vad är det för länk? Jag har inte skrivit ut nån länk till gruppen.
För det går inte att söka upp någon av grupperna då de är hemliga och inte bara sluten som en del andra är.
Vill ni bli tillagda i gruppen på fb så skicka PM till mig eller goaround med info om ditt namn, var du bor och beskrivning av din profilbild så lägger vi till er
Hej alla tycker jag har börjat må lite småilla ikväll. Lite känningar. Även endel yrsel och tröttare än tröttast men det har jag varit i en vecka åtminstone.
Hoppas ni mår bra. :)
Kram alla
Några sidor bakåt finns en länk till en grupp som bara är stängd, inte hemlig (om det nu inte är ändrat nu) inlägg #706 tror jag det var
Vilken vecka är du i ? Jag är i 5+0 idag. Mådde illa imorse med sen gick det över. Går lite i vågor och är relativt lindrigt åtminstone än så länge. Får se om ett par dar om det tilltar i styrka ;)
Och vi ska på två veckor semester nu. Jippi. Hehe. Men äh samtidigt är jag glad känna av min graviditet. Gör mig lite tryggare :)