Inlägg från: Lykkeliv |Visa alla inlägg
  • Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Lykkeliv

Åh!! Grattis till er :))

Jag plussade med ett tidigt test i tisdags! Har tagit vanliga stickor sen dess och de blir starkare och starkare! Har bim imorgon (midsommarafton)

Har ni barn sen tidigare?

Jag har 3 de är 16, 15 och 8 år och min sambo har ett barn som är 13 år.

Så detta blir vårt första (kanske enda) barn <3

Hur mår ni? Några symtom?

Jag har bara lite molvärk, känner inget i brösten el nåt annat vilket är nytt för mig :)

• Lykkeliv

Om någon vill och är teknisk så kanske vi kan starta en hemlig fb-grupp?

• Lykkeliv

Va kul att vi är några stycken :))

Grattis till alla er som plussat nu!

Tog idag ett digitalt test och det stod så fint "gravid v 1-2" så nu känns det ännu mer verkligt!

Har köpt några alkoholfria drycker till imorgon. De vi ska umgås med vet om att jag är gravid, de är som familj :)

Hur tänker ni inför midsommar, hur löser ni det så att det inte avslöjas?

• Lykkeliv
    Sivans skrev 2017-06-23 08:23:53 följande:

Hej på er.

Plussade idag.

Är fortfarande i chock att även mitt tredje barn tillverkades på första försöket.

Har aldrig fått tillbaka min mens efter att jag slutade med minipiller men tror att jag hade äl runt 11-12/6 så borde ja bf runt 3-4 Mars ????

Woho!!! Grattis :)))

Härligt när de går så snabbt!

Har du några symtom?
  • Lykkeliv
    number2 skrev 2017-06-23 10:26:40 följande:

plussade imorse :) enligt app har jag bf 1 eller 2 mars :)

Grattis!! :))
  • Lykkeliv

Grattis till alla nya plus! :))

Idag är en riktig slappedag här. Tycker tiden går jättelångsamt, hade gärna varit i v 12 typ nu.

Hur mår ni idag?

• Lykkeliv
    Jessth skrev 2017-06-24 11:10:45 följande:

Samma här! Jag mår väldigt bra, lite molande värk i magen bara, men haft de sen dagen jag plussade, fortfarande väldigt svullen! De jobbigaste är att hålla de hemligt ????????

Jag har berättat för mina allra närmsta vänner, som vet att vi planerat och deras stöd behöver jag om det inte skulle gå hela vägen.

Uppsvälld/gasig mage är värst på kvällen för mig :)
  • Lykkeliv
    Jessth skrev 2017-06-24 11:58:25 följande:

Vi berättade för tre av våra närmsta samma dag vi plussade, de va sååå skönt, var som en sten släppte! :) dels var de för att dom skulle vara med oss igår på midsommar och dom kunde hjälpa mig lite och ifall de går åt skogen så kommer vi lixom ändå berätta de för dom!

Tycker bara att det är helt sjukt detta, att man är gravid lixom!!:)

Ja visst är det helt galen känsla! Jag kan inte fatta att jag är GRAVID!!! :))) Känns overkligt och en enorm glädje!
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?