För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Ja jag håller med dig. Jag vill ju inte heller om inte han vill liksom så känns viktigt att prata om. Har längtat efter denna ÄL eftersom vi fick hoppa över förra omgången så blir frustrerad när detta ska komma upp igen mitt i när man helst bara vill sexa loss. :D Trodde beslutet var taget liksom. Jaja. :/
Men vad säger ni, är clearblue digitala ÄL-stickor inte bra? Brukar ni inte få positivt utslag eller vad säger ni?
Men vad säger ni, är clearblue digitala ÄL-stickor inte bra? Brukar ni inte få positivt utslag eller vad säger ni?
De har funkat för mig två tidigare månader. Men denna hade jag blinkande några dagar och samma dag som jag på kvällen hade äl värk fick jag bara blinkande gubbe kl 13. Dock kissat flera ggr innan så kanske inte alls var koncentrerat tänker jag.. men kände tydlig äl värk senare Samma dag som sagt och fick ej fullt utslag. Dock när jag kollade strecken var de nästan lika starka... funtar på att köpa billiga stickor nästa gång
Så olika det kan vara, på mig funkar inte de billiga alls utan är bara blanka, medan CB följer känslan i kroppen.
Dag 24 o negativ ÄL sticka... fattar ingenting.. tkr ja hade så tydliga ÄL flytningar under hela helgen och även igår o idag. Dock ingen stegring i temp. Lite molvärk men inget ont i bröstvårtorna som de andra två månadern. Undra om ja ändå haft ÄL, va tror ni tjejer ? Läste även ovanstående ,vi vill ha barn men min man blir lite stressad när ja säger att ja ha ÄL.o att ha sex varannan/var tredje dag är svårt ja jobbar oregelbundna tider. Så att ÄL väljer o inte komma i tid denna månaden e inte kul alls.. vi som verkligen har myst????
Testar om min bild kommer med här!