För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
ÄL test visade Max positivt igår vid 14 tiden. Haft molvärk o flytningar som ja brukar ha, inatt vid 4 tiden vaknade ja av hugg i höger äggstock. Kan de va ägget som släppte? För tog ett ÄL test vid 13 tiden Ida de va helt negativt. Vi myste fredags natt o idag. Hur länge lever ägget?hoppas intr vi missat de nu...
Ingen bra koll dessvärre.. Kör som sagt på varann dag.. Men Regndroppen, har du en sex månaders nu alltså?
Ska bli spännande att se om nån plussar denna månad.. Har äl (tror jag, kör bara m kroppskoll) 28:e juni..
Åh sorry Regndroppen, förvirrad bara o räknade på nån annan mellanrum mellan barnen..
Heja oss alla!
ÄL test visade Max positivt igår vid 14 tiden. Haft molvärk o flytningar som ja brukar ha, inatt vid 4 tiden vaknade ja av hugg i höger äggstock. Kan de va ägget som släppte? För tog ett ÄL test vid 13 tiden Ida de va helt negativt. Vi myste fredags natt o idag. Hur länge lever ägget?hoppas intr vi missat de nu...
Ja har för mig att ja läst ngnstans 24h. Så ja hopppaaaas !!!
Tack! Jag trodde inte att man kunde få det heller.., men nu har jag förstått att man nog kan det. Flera har sagt att de fått positiva äl-test både vid äl, graviditet och vid mens.., eftersom äl-stickorna inte är så känsliga utan reagerar på flera olika hormon.
I vilket fall så är mensen en vecka sen nu, och OM jag verkligen hade äl vid 5-6 juni, borde jag inte blöda då? Resterna måste väl ta vägen någonstans..?