För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Testar igen
Varför får jsg inte upp bilder!?
Dag 24 o negativ ÄL sticka... fattar ingenting.. tkr ja hade så tydliga ÄL flytningar under hela helgen och även igår o idag. Dock ingen stegring i temp. Lite molvärk men inget ont i bröstvårtorna som de andra två månadern. Undra om ja ändå haft ÄL, va tror ni tjejer ? Läste även ovanstående ,vi vill ha barn men min man blir lite stressad när ja säger att ja ha ÄL.o att ha sex varannan/var tredje dag är svårt ja jobbar oregelbundna tider. Så att ÄL väljer o inte komma i tid denna månaden e inte kul alls.. vi som verkligen har myst????
Men vad säger ni, är clearblue digitala ÄL-stickor inte bra? Brukar ni inte få positivt utslag eller vad säger ni?
Har också funderat på om ja missade stegringen helt enkelt. I vilket fall som helst så har vi myst om inget annat. O vi myser på nu med ifall att . Igår va ja irriterad så testade inte ens med stickor. Ska göra de idag för o se. Har intr riktigt koll på min cykel ännu i o med att ja slutat med p-piller nyligen. Så därför e den oregelbunden. Vid nästa mens ska ja testa rosenrot för att korta ner den. Just nu kör ja på såna billiga stickor från Graviditetskollen.se tkr de e bra. Har test Apotekets också men de visar positivt nästan jämt på mig.
Hej svej, asså tror verkligen på, om man kan, köra på att ligga varannan dag, skippa äl- tester och sånt.. Så,, ingen i tråden som plussat än va?
Vad tror ni om ömma bröst? Är på äl + 5 idag. Brösten (mest vänstra) börjar ömma precis som det brukar göra mellan äl och mens. Vet att det är långt kvar till bim men kan inte låta bli att tänka att kroppen verkar tro att mensen kommer som vanligt :( ... kan det vara så att man har sina vanliga symptom men att man ändå visar sig va gravid tro.... hoppas ?!
Vad tror ni om ömma bröst? Är på äl + 5 idag. Brösten (mest vänstra) börjar ömma precis som det brukar göra mellan äl och mens. Vet att det är långt kvar till bim men kan inte låta bli att tänka att kroppen verkar tro att mensen kommer som vanligt :( ... kan det vara så att man har sina vanliga symptom men att man ändå visar sig va gravid tro.... hoppas ?!
Ja absolut!
Jag anade ingenting förrän på bim när jag väntade mitt barn. Den dagen var jag svullen och fick halsbränna som jag aldrig haft tidigare, en kollega skämtade med att jag kanske var gravid.. efter jobbet köpte jag hem ett test och tjing, där var ett plus :)
Joosen, vill minnas att mina tuttar kändes som menstuttar när jag plussade.. Men men, alla är olika, så svårt att sia om.. Men håller tummarna för dig!